Sci-Tech

Društvene mreže

Facebook reagirao na istraživanja da društvene mreže loše utječu na ljude

Facebook reagirao na istraživanja da društvene mreže loše utječu na ljude

Facebook se napokon odlučio osvrnuti na brojna istraživanja i spoznaju koju donose - da društvene mreže utječu negativno na mentalno zdravlje korisnika

Tako nešto se ne poriče kroz osvrt, ali zato se donose neka više nego zanimljiva viđenja cijele situacije, koja su odmah izazvala polemike i dodatni gnjev svih koji bi voljeli podvrgnuti Facebook i konkurente mu regulativama.

"Istina jest da kad ljudi provedu previše vremena na društvenim mrežama i pritom pasivno konzumiraju informacije, mogu osjećati negativne posljedice za mentalno zdravlje. Ali, rješenje jest da se uključe u aktivnosti koje društvene mreže nude. Moraju komunicirati, sudjelovati i družiti se s drugim korisnicima kako bi se osjećali bolje", navodi se u Facebooku, što znači da su otvoreno iz te kompanije poručili da konzumaciju treba pojačati.

Slabije upućenima ovo bi moglo zvučati kao da lideri neke od tvornica duhana tvrde kako će se zdravlje pušača poboljšati ako puše više nego što su pušili prije. Ali, istina je ipak nešto drugačija i u Facebooku ništa ne komentiraju bez razloga niti tvrde da bi ljudi nužno trebali provoditi više vremena na društvenoj mreži.

Točnije, Facebook se poziva na neka druga istraživanja, koja tvrde da nije bitno koliko se vremena provede na Facebooku ako korisnik sudjeluje u interakciji, a ne da iz daljine promatra što drugi rade pa tiho pati "što nema život kao onima kojima zavidi". Ne, poanta je da se ljudi uključe jer kad se uključe, bolje se osjećaju. Naravno, pritom se ne misli na sve one rasprave i svađe koje samo umaraju, već na pozitivne aktivnosti.

"Da, kad su ljudi aktivni, bolje se osjećaju. Potrebno je komunicirati s drugim osobama, dijeliti s drugima ono što vam se sviđa i spajati se s ljudima koje smatrate sebi bliskima", kazali su David Ginsberg i Moira Burke iz Facebookova odjela za istraživanja, prenosi ICT Business.

Ukratko, Facebook se pobrinuo zaposliti svoje ljude kako bi radili istraživanja identična onima koje čine oni neutralniji. Vjerojatno postoji pristranost po tom pitanju i rezultati mogu biti upitni, ali Facebook kompletnu metodologiju i rezultate objavljuje javno pa se mogu provjeriti. Na kraju priče, vjerojatno ovi detalji ovise od osobe, netko će se uvijek osjećati lošije, a na nekoga nikakva konzumacija sadržaja na društvenim mrežama neće imati negativan utjecaj.


Reci što misliš!