Sci-Tech

napokon!

Odzvonilo objavama na Facebooku koje traže lajkanje i šeranje na privatnim profilima

Odzvonilo objavama na Facebooku koje traže lajkanje i šeranje na privatnim profilima
Pixabay

Korištenjem Facebooka sigurno ste naišli na objave koje pozivaju da ih podijelite, komentirate ili označite da vam se sviđaju samo zato što "ste po horoskopu blizanac" ili jer volite određeni bend, hranu, film

Ako niste naišli na tako nešto, sasvim sigurno ste naišli na objave koje nude mogućnost osvajanja nagrade ako tu istu objavu podijelite javno na svom zidu, tagirate nekoga i kliknete da vam se sviđa. E, pa, uskoro ćete viđati sve to manje!

"Trudit ćemo se objave ove vrste postavljati što dalje od očiju korisnika jer one su protivne svemu što zastupamo, a to je autentičnost. Objave ove vrste smatramo kontraproduktivnima, beskorisnima i spamom koji služi samo da bi se na jeftin i brz način stiglo do pažnje. U zamjenu za ove objave više pažnje ćemo pridavati onima koje promoviraju nešto značajnije i autentičnije", tvrde u Facebooku, a prenosi ICT Business.

Strojno učenje služi Facebooku da napravi sve što se zamišlja kroz plan promoviranja kvalitetnijeg sadržaja. Ukratko, napredni će algoritmi iz dana u dan imati sve bolju spoznaju o tome koje objave služe da bi se potaknulo korisnika na jeftini način dobivanja pažnje. Tako nešto iznimno je potrebno najvećoj društvenoj mreži na svijetu jer salve kritika stižu na njen račun proteklih godinu dana zbog spama, lažnih vijesti, govora mržnje, plasiranja propagandnih oglasa na visoke pozicije... Zato sad Facebook ipak želi kvalitetu ispred ubiranja prihoda, što je suprotno od strategije posljednje dvije do tri godine.

Naime, ako se oglašavate na Facebooku, uvidjeli ste da se sve teže dolazi do prostora, a potrebno je i za to malo što se dobije ulagati više novca nego ikad prije. Stoga, kako su shvatili ruski trolovi iz Kremlja prije svih, uz nekoliko desetaka ili stotina tisuća američkih dolara može se napraviti sve što želite. Takav novac prosječni korisnici nemaju pa završavaju na dnu lista, a oni koji šire propagandu pak imaju ga dovoljno da bi ispunili cilj te profitiralo u smjeru u kojem žele.

Zato se u Facebooku više ulaže u strojno učenje, ali i ljudsku snagu koja provjerava objave i potom reagira na temelju saznanja. To je svakako poticajna situacija.


Reci što misliš!