napokon!
Odzvonilo objavama na Facebooku koje traže lajkanje i šeranje na privatnim profilima
Korištenjem Facebooka sigurno ste naišli na objave koje pozivaju da ih podijelite, komentirate ili označite da vam se sviđaju samo zato što "ste po horoskopu blizanac" ili jer volite određeni bend, hranu, film
Ako niste naišli na tako nešto, sasvim sigurno ste naišli na objave koje nude mogućnost osvajanja nagrade ako tu istu objavu podijelite javno na svom zidu, tagirate nekoga i kliknete da vam se sviđa. E, pa, uskoro ćete viđati sve to manje!
"Trudit ćemo se objave ove vrste postavljati što dalje od očiju korisnika jer one su protivne svemu što zastupamo, a to je autentičnost. Objave ove vrste smatramo kontraproduktivnima, beskorisnima i spamom koji služi samo da bi se na jeftin i brz način stiglo do pažnje. U zamjenu za ove objave više pažnje ćemo pridavati onima koje promoviraju nešto značajnije i autentičnije", tvrde u Facebooku, a prenosi ICT Business.
Strojno učenje služi Facebooku da napravi sve što se zamišlja kroz plan promoviranja kvalitetnijeg sadržaja. Ukratko, napredni će algoritmi iz dana u dan imati sve bolju spoznaju o tome koje objave služe da bi se potaknulo korisnika na jeftini način dobivanja pažnje. Tako nešto iznimno je potrebno najvećoj društvenoj mreži na svijetu jer salve kritika stižu na njen račun proteklih godinu dana zbog spama, lažnih vijesti, govora mržnje, plasiranja propagandnih oglasa na visoke pozicije... Zato sad Facebook ipak želi kvalitetu ispred ubiranja prihoda, što je suprotno od strategije posljednje dvije do tri godine.
Naime, ako se oglašavate na Facebooku, uvidjeli ste da se sve teže dolazi do prostora, a potrebno je i za to malo što se dobije ulagati više novca nego ikad prije. Stoga, kako su shvatili ruski trolovi iz Kremlja prije svih, uz nekoliko desetaka ili stotina tisuća američkih dolara može se napraviti sve što želite. Takav novac prosječni korisnici nemaju pa završavaju na dnu lista, a oni koji šire propagandu pak imaju ga dovoljno da bi ispunili cilj te profitiralo u smjeru u kojem žele.
Zato se u Facebooku više ulaže u strojno učenje, ali i ljudsku snagu koja provjerava objave i potom reagira na temelju saznanja. To je svakako poticajna situacija.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra u susretu su 12. kola regionalne ABA lige kao domaćini rutinski svladali Borac iz Čačka sa 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
U 12. kolu regionalne AdmiralBet ABA lige košarkaši Zadra večeras su u Krešinom domu pred oko tisuću i pol najvjernijih navijača stigli do pete pobjede. Uvjerljivo su svladali momčad Borca iz Čačka rezultatom 89-67 (21-14, 18-12, 26-18, 24-23).
-
Povodom obilježavanja Međunarodnog dana planina, a u sklopu manifestacije „Niti života“ sinoć je u Kneževoj palači svečano otvorena izložba "Velebit" renomiranog hrvatskog akademskog slikara Josipa Zankija.
-
Shizofrenija je mentalna bolest od koje obolijeva jedan posto populacije, muškarci najčešće u adolescentskoj dobi, a žene između 23. i 30. godine te je važno na vrijeme prepoznati simptome i započeti terapiju, istaknuto je u srijedu na konferenciji "Shizofrenija 360" u Zagrebu.
Reci što misliš!