ako vam to nešto znači
Dva lagana trika uz koja ćete saznati tko vam "škica" facebook profil
Facebook je najpopularnija društvena mreža na kojoj milijuni ljudi komentiraju, dijele stvari iz svog privatnog i poslovnog života i komuniciraju. I jedni drugima "škicaju" profile.
Naravno, svatko od nas bi htio znati tko je posjetio naš profil, to nam je u prirodi.
Tako nam se znaju na zidu pojavljivati alati koji nude upravo to - da vidimo tko nam je bio na profilu. Ti alati su običan spam, a i njihovo korištenje je protiv pravila Facebooka.
Ipak, postoji nekoliko trikova pomoću kojih zaista možete otkriti svoje tajne obožavatelje, piše Technosoak.
Prva metoda je pomoću koda izvora (Source Code) koja ima samo nekoliko jednostavnih koraka.
Idite na vaš timeline, te desnim klikom miša idete na "View Page Source".
Taj će vas korak preusmjeriti na stranicu na kojoj ćete vidjeti mnoštvo kodova.
Držite CTRL+F, pojavit će vam se text box na desnom dijelu stranice. U taj box upišite "InitialChatFriendsLists" (ali bez navodnika).
Vidjet ćete listu brojeva koji predstavljaju ID profila vašeg posjetitelja. Ponovno idite na "facebook.com" te copy-pasteajte Profile ID, s time da ispred njega morate staviti "\". Vidjet ćete prvi profil osobe koja često posjećuje vaš profil.
Ako niste zadovoljni ovom metodom, postoji druga. Pomoću korištenja Google Chrome ekstenzije.
Najprije trebati preuzeti ekstenziju OVDJE.
Drugi korak je logiranje na vaš Facebook profil. Vidjet ćete da se pojavio dodatana tab "Visitor" na lijevoj alatnoj traci. Kliknite i pojavit će vam se popist posjetitelja, zajedno s vremenom kada su bili na vašem profilu. To je to.
Sto posto besplatno i efikasno.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Doček sv. Luce održan je u POU Dom na žalu u Preku. Dječica su bila oduševljena
-
Upis na doktorski studij „Kvaliteta u odgoju i obrazovanju“ obavljat će se online do 20. prosinca 2024.
-
Elon Musk je postao prva osoba koja je dosegla bogatstvo procijenjeno na više od 400 milijardi dolara, prema Forbesu i Bloombergu.
-
Američka pjevačica i kantautorica Taylor Swift rekla je kako je činjenica da će u povijest ući kao najnagrađivanija dobitnica Billboardovih glazbenih nagrada za nju "najljepši rani rođendanski dar".
Reci što misliš!