Društvene mreže
Mladi i dalje bježe s Facebooka
Među mlađima od 24 godine Facebook je i dalje sve manje popularan, a korisnici bježe na Snapchat i, opet Facebookov, Instagram
Otkako su na popularnosti počele dobivati mlađe društvene mreže poput Instagrama i Snapchata, Facebook bilježi pad broja korisnika mlađe životne dobi. Ovaj trend i dalje nije zaustavljen, pa novi podaci istraživačke kuće eMarketer, koje prenosi Bug, pokazuju kako upravo Instagram i Snapchat bilježe snažan rast broja korisnika.
Najveći broj korisnika koji stiže na te dvije mreže u dobi su do 24 godine, a ista dobna skupina, primijećeno je, napušta Facebook. Iako će on, kao najveća društvena mreža na svijetu, ove godine imati oko 2,4% korisnika više nego lani, u demografskoj skupini do 24 godine njihov će se broj smanjiti.
U konačnici će oko 14,5 milijuna najmlađih korisnika (12-17 godina) biti na Facebooku, dok će u istoj skupini njih 15,8 milijuna koristiti Snapchat. Slična situacija u kojoj ima više snappera nego fejsera ponovit će se i u dobnoj skupini od 18 do 24 godina starosti (24,4 naspram 23,5 milijuna).
No, u Facebooku ne bi trebali imati razloga za zabrinutost jer njihova druga društvena mreža, Instagram, nastavlja privlačiti dio mladih kojima dosadi Facebook. Na Instagramu će ove godine biti dodatnih 22,1 milijuna korisnika u dobi od 18 do 24 godine, uz godišnji rast od preko 25%.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Dvanaesto kolo AdmiralBet ABA lige u četvrtak otvaraju Zadar i Borac Mozzart. Momčad iz Čačka prošle je godine tijesno slavila na Višnjiku, rezultatom 79:80, nakon što je Luka Božić promašio šut za pobjedu.
-
Rentlio, zadarska hospitality-tech tvrtka specijalizirana za razvoj tehnoloških rješenja u turizmu koja broji četrdeset zaposlenika, odnijela je čak četiri prestižne nagrade na dodjeli priznanja za najbolje poslodavce u Hrvatskoj.
-
10. prosinca 2024. godine održana je 27. sjednica Vijeća Grada Nina s 24 točke dnevnog reda.
-
Turistička je zajednica Zadarske županije organizirala okupljanje renomiranih chefova, sommeliera, predstavnika ključnih institucija, stručnjaka i iskusnih turističkih djelatnika
Reci što misliš!