Sci-Tech

Mobilne aplikacije

Messenger će uskoro biti zatrpan reklamama

Messenger će uskoro biti zatrpan reklamama

Više od milijardu korisnika Facebookovog mobilnog Messengera uskoro bi moglo na početnom zaslonu, uz kontakte, gledati i oglase

Mora i ubogi milijarder Mark Zuckerberg od nečega živjeti. Facebook već godinama glavninu svojih prihoda ostvaruje od oglasa koji se plasiraju korisnicima mobilnih uređaja, pa su tu činjenicu u kompaniji odlučili iskoristiti, očito, do maksimuma. Prvo su "natjerali" korisnike da instaliraju Messenger žele li s mobitela pristupiti porukama unutar Facebooka, pa su unutar njega omogućili kreiranje sponzoriranih objava, a sada kreću i s klasičnim reklamama, javlja Bug.

Za razliku od sponzoriranog sadržaja, koji je korisnik mogao dobiti tek od stranica i kompanija s kojima je ranije komunicirao, novi koncept reklama neće biti ograničen na ovaj način. Naprotiv, oglašivači će moći vrlo precizno "targetirati" ciljane skupine i prikazivati oglase demografiji po izboru, dok će korisnici teško moći izbjeći svoju izloženost prema njima. Naime, reklame bi se svima uskoro trebale početi prikazivati na početnom zaslonu Messengera, odmah ispod kontakata.

Ovaj koncept prošao je testiranje u Australiji i na Tajlandu, te se pokazao uspješnim – kaže Stan Chudnovsky, voditelj projekta Messenger za VentureBeat. Ovaj oblik reklamiranja bit će diljem svijeta uvođen postupno, ali svih 1,2 milijarde korisnika trebali bi ga na svojim mobitelima vidjeti do kraja ove godine.


Reci što misliš!