Sci-Tech

Internet kupovina

On-line kupnja prijeti kreditnim karticama

On-line kupnja prijeti kreditnim karticama

Tvrtke za korištenje svojih kreditnih kartica nude značajne pogodnosti, no nemaju jasno razvijenu strategiju protiv nove vrste konkurencije

Kupnja putem interneta u sljedećem će desetljeću dosegnuti 30 posto ukupnih kupoprodajnih transakcija u maloprodaji, što će se odraziti i na poslovanje i tržišni udio kreditnih tvrtki, prenosi Biznis.ba.

Iako tvrtke za korištenje svojih kreditnih kartica nude značajne pogodnosti trgovinama i potrošačima, nemaju jasno razvijenu strategiju protiv nove vrste konkurencije, koju predvode Google i Yahoo, pokazalo je istraživanje ''Spremaju li se poremećaji u sektoru naplate?'' koje je provela revizorsko-konzultantska tvrtka Deloitte.

Google i Yahoo zajedno drže čak 80 posto tržišta internetskih tražilica i imaju 100 milijuna vjernih korisnika, dok kreditne tvrtke, pokazala je Deloitteova analiza, i dalje podcjenjuju dugoročne učinke elektroničke trgovine i stalan porast kupnje putem interneta, koja trenutačno iznosi 9 posto ukupne maloprodaje.

Očita prednost on-line pretraživanja jest ponuda plaćenog oglašavanja na najposjećenijim tražilicama. Maloprodajne tvrtke Googleu i Yahoou plaćaju i 9 posto provizije po obavljenoj prodaji, a kreditnim tvrtkama samo 2 posto.

Zasad je na internetu aktivno 800.000 oglašivača, dok se najmanje 20 milijuna malih trgovačkih tvrtki na tržištu ne oglašava on-line, ali ih većina ih ima ugovore s kartičarskim tvrtkama.


Reci što misliš!