Sci-Tech

Internet

Facebook cilja na Kinu, najveće svjetsko internetsko tržište

Facebook cilja na Kinu, najveće svjetsko internetsko tržište

Korisnici Facebooka u Kini koji pristupaju toj stranici preusmjeravaju se posebnu stranicu, objavljenoj na kineskom jeziku koji se upotrebljava u samoj Kini

Internetska mreža za druženje putem interneta Facebook.com pokrenula je verziju svojeg sajta za korisnike u Kini, kako bi konkurirala lokalnim i inozemnim rivalima na najvećem svjetskom internetskom tržištu.

Korisnici Facebooka u Kini koji pristupaju toj stranici preusmjeravaju se posebnu stranicu, objavljenoj na kineskom jeziku koji se upotrebljava u samoj Kini.

Dostupna je i verzija stranice na tradicionalnoj varijanti kineskog jezika, kakav je u upotrebi u Hong Kongu i na Tajvanu.

Facebook je mreža za druženje putem interneta koja omogućava korisniku stvaranje personaliziranih stranica i linkove prema ostalim korisnicima.

Ove je godine izdala i verziju na francuskom, njemačkom i španjolskom jeziku. Gotovo dvije trećine od ukupno 67 milijuna Facebookovih korisnika živi izvan Sjedinjenih Država.

Facebook hvata korak s mrežom MySpace kompanije News, koja je pokrenula stranicu na kineskom jeziku u travnju 2007. i proširila se na preko 20 zemalja diljem svijeta.

Brzi rast i široko prihvaćanje kompanije iz Silikonske doline dovelo je do velikog broja kineskih oponašatelja, uključujući Xiaonei.com i Zhanzuo.com.

U svibnju, kineski premijer Wen Jiabao, silno popularan u svojoj zemlji jer je posjetio pokrajinu pogođenu potresom Sečuan, pojavio se kao deseti najpopularniji političar na Facebooku.

Kina je pretekla Sjedinjene Države postavši najveće svjetsko internetsko tržište s 221 milijunom internetskih korisnika do kraja veljače, pokazuju podaci kineskog informacijskog centra.


Reci što misliš!