Sci-Tech

Ljudska glupost

Korisnici svojevoljno nasjedaju na spam

Korisnici svojevoljno nasjedaju na spam

Gotovo 30 posto ispitanih izjavilo je da su kupili neki od proizvoda koji su im se nudili preko spama

Gotovo nevjerojatno zvuči činjenica da se unatoč svim naporima sigurnosnih i sličnih kompanija spamu ne može stati na kraj. Nitko ga ne želi pa bi logično bilo da spameri odustanu od svoje prljave rabote te da im troškovi slanja spama premaše prihode, no prema nekim analizama - zbog ljudske gluposti to se neće dogoditi.

Kompanija Marshal, koja se bavi istraživanjima na polju računalne sigurnosti, izvještava da je čak 29,1 posto korisnika interneta u nekom periodu kupilo neki proizvod oglašen na taj način, iako su jasno znali da se radi o najobičnijem spamu. Ovi rezultati dobiveni su nakon provedene ankete u kojoj su sudjelovala 622 korisnika interneta.

Gotovo 30 posto ispitanih izjavilo je da su kupili neki od proizvoda koji su im se nudili preko spama, i to najčešće tablete za poboljšavanje seksualnog života, proizvode iz industrije zabave za odrasle, softver te luksuzne proizvode poput satova, nakita i sličnog.

Ono što je zabrinjavajuće jest činjenica da većina spama zbog akcija pružatelja usluga pristupa internetu ne prolazi te da bi u suprotnom taj postotak sasvim sigurno bio veći.

Kako bilo, gotovo nam je nevjerojatan podatak da korisnici kupuju proizvode reklamirane na taj način, ali i zabrinjava onaj da je brojka od 30 posto takvih korisnika znatno povećanje s obzirom da je proteklih godina njihov postotak varirao između 11 i 20 posto.

 


Reci što misliš!