Sci-Tech

Google

47% hrvatskih web korisnika zanimaju automobili

47% hrvatskih web korisnika zanimaju automobili

Najveći doseg među 267 Internet stranica u studenom imali su: net.hr, index.hr, tportal.hr, forum.hr i 24sata.hr

Auto industrija već nekoliko godina intenzivno koristi internet kao jedan od glavnih kanala za promociju vlastitih brandova. Auto industrija jedna je od najzastupljenijih na tržištu online oglašavanja.

 

Kroz različite oglašivačke formate, web-stranice putem
interneta nude širok spektar informacija o aktualnim ponudama i trendovima u auto industriji.

Zadnji podaci istraživanja GemiusAudience govore da se za automobilizam zanima ili vrlo zanima 47% svih hrvatskih web korisnika, piše net.hr.

Doseg u mjesecu studenom 2009. Prema podacima GemiusAudience istraživanja doseg menu 267 mjerenih Internet stranica u mjesecu studenom 2009. iznosi 1.645.754 hrvatskih web korisnika u dobi od 12 godina i više.

Najveći doseg među 267 Internet stranica u studenom imali su: net.hr, index.hr, tportal.hr, forum.hr i 24sata.hr. Potrošači koji traže informacije o automobilizmu Podaci GemiusAudience istraživanja govore da je menu hrvatskim internet korisnicima skoro polovica (47%) onih koje zanimaju ili vrlo zanimaju informacije o automobilizmu.

Menu njima očekivano prevladavaju muškarci. (74%). Muškarci unutar navedene ciljne skupine su aktivniji korisnici interneta nego žene, obzirom da su u studenom ukupno napravili više od 43 milijuna posjeta usporedno sa 11,5 milijuna posjeta od strane ženskog spola.

Nadalje, u navedenoj ciljnoj skupini ljubitelja automobilizma, muškarci mjesečno naprave u prosjeku 545 prikaza usporedno s 472 prikaza koje generiraju žene.

Među hrvatskim korisnicima interneta koji su izrazili zanimanje za automobilizam, nalazimo najviše onih u dobi od 15 do 24 godina (33%). Ta dobna skupina u studenom je napravila više od 109 milijuna prikaza, od ukupno 360 milijuna, koliko ih je na hrvatskom tržištu u studenom generirala cijela ciljna skupina.

Analiza zanimanja na segmentu internet korisnika koje zanimaju ili vrlo zanimaju informacije o automobilizmu govori da su unutar skupine najzastupljeniji samostalno zaposleni (31%), a zatim slijede studenti (20%).

Najviše poklonika web informacija o automobilizmu dolazi iz kućanstava s tri ili četiri člana (60%) te onih sa mjesečnim prihodima kućanstva 11.001 kn ili više (22%).

Iako se automobili u Hrvatskoj rijetko ili gotovo nikada ne kupuju putem Interneta, ovaj medij ostaje vrlo važna karika u automobilskoj industriji. S inovativnim oglašivačkim pristupima
ponunači direktno komuniciraju s aktivnim dijelom populacije, koja provodi sve više i više vremena na webu.

Oglašivači u automobilskoj industriji u više navrata potvrdili su da imaju povjerenja u učinkovitost online oglašavanja budući da razina financijskih ulaganja u oglašavanje na internetu raste iz godine u godinu.

Istovremeno, na web stranicama ponunača sve češće nailazimo na interaktivne aplikacije kojima internet korisnike privlače da sami konfiguriraju vlastitu ponudu. Na taj način prikupljene informacije o preferencijama i željama potencijalnih potrošača za oglašivače predstavljaju korisne smjernice u procesu razvoja novih i boljih personificiranih marketinških i prodajnih aktivnosti.


Reci što misliš!