Sci-Tech

Internet, vijesti

Tek sedam posto korisnika spremno platiti vijesti na internetu

Tek sedam posto korisnika spremno platiti vijesti na internetu

Većina korisnika, njih 57 posto, informira se na dva do pet novinskih portala, 35 posto ih ima omiljeni news portal, dok ih je 21 posto 'monogamno'

U posljednje vrijeme vode se brojne debate oko komercijalizacije internetskih sadržaja, no kako najnovija studija pokazuje, na plaćanje za pristup sadržajima informativnih portala spremna je tek šačica korisnika.

 

Analitičari američkog centra Pew Research Center analizirali su podatke koje je za njih prikupila kompanija Nielsen Online i došli do nekih zanimljivih saznanja.

Većina korisnika, njih 57 posto, informira se na dva do pet novinskih portala, 35 posto ih ima omiljeni news portal, dok ih je 21 posto 'monogamno', tj. kao izvor vijesti na internetu uzimanju jednu jedinu stranicu.

U Pewu ove podatke uspoređuju s televizijskom industrijom jer su neke ranije studije također sugerirale da, iako korisnici imaju pristup stotinama televizijskih programa, oni radije uživaju u tek nekoliko omiljenih.

Što se naplate sadržaja tiče, samo sedam posto ispitanih u ovoj studiji spremno je na takav oblik informiranja, tako da ne moraju lutati internetom u potrazi za besplatnim izvorima vijesti.


Reci što misliš!