Sci-Tech

Tata, kupi mi...

Klinci pod božićnim drvcem žele iPad

Klinci pod božićnim drvcem žele iPad

Prema podacima agencije Nielsen, iPad je po popularnosti pretekao Sony Playstation 3, Nintendo, iPhone i iPod, što samo potvrđuje trendove prema kojima djecu sve više zanimaju gadgeti i noviteti u tehnologiji

Trećina djece ispitane u istraživanjima tržišta koja se provode uoči božićne šoping groznice rekla je da u idućih šest mjeseci žele dobiti iPad. piše Jutarnji list.

Prema podacima agencije Nielsen, iPad je po popularnosti pretekao Sony Playstation 3, Nintendo, iPhone i iPod, što samo potvrđuje trendove prema kojima djecu sve više zanimaju gadgeti i noviteti u tehnologiji.

iPad je među djecom u dobi od 6 do 12 godina prvi na listi omiljenih gadgeta, dok djeca starija od 13 godina ponajprije žele kompjutore i televizore.

U istraživanju se objašnjava da to što djeca na prvo mjesto nisu stavila Nintendo ili Playstation ne znači da ga ne žele, nego da ih većina djece već posjeduje. Među prvih deset jako dobro stoje iPod, čitači elektronskih knjiga, te iPhone. Ovo neće biti jednostavan izbor za roditelje s obzirom na to da je riječ o skupim uređajima, koji koštaju po nekoliko tisuća kuna.
Internet svaki dan

Iako je ovo globalno istraživanje, djeca u Hrvatskoj ni najmanje ne zaostaju za ovakvim trendovima. Naime, čak 74 posto djece ima mobitel, dok 85 posto ima svoj kompjutor. Čak 91 posto koristi internet, a više od polovice na internetu je svaki dan. Andreas Lovrić, otac dvoje djece od 13 i 14 godina rekao je da njegova djeca od gadgeta posjeduju mobitele, mp3 playere, kompjutore, Playstation i digitalne fotoaparate.

- Prije pet godina dobili su prve mobitele, a kompjutore su počeli koristiti čim su mogli. Uglavnom sam ih ja naučio, jer mislim da djeci treba omogućiti da znaju sve o tehnologiji, a i gledam to s praktične strane. Više volim da se znaju koristiti gadgetima, nego da nešto pokvare.

Danas je sve kompjutorizirano i nezamislivo mi je da ne znaju koristiti kompjutor. Kad su na internetu, najčešće su na Facebooku ili chatovima. Zapravo mi se čini da bolje razumiju neke stvari od mene - ističe Andreas Lovrić.

Sva istraživanja do sada pokazuju da korištenje kompjutora i interneta kod djece potiče kreativnost, a djeca kao potrošači tehnologije postali su i veliki izazov za proizvođače koji sve više proizvoda pokušavaju prilagoditi djeci.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.