Sci-Tech

Inej autocentar

Vozili smo: Nissan Micra 1.2

Vozili smo: Nissan Micra 1.2

Isprobali smo Micru s paketom opreme Acenta Park

Nova Nissan Micra po prvi je put u Hrvatskoj predstavljena 28. ožujka kao četvrta generacija jednog od najpopularnijih Nissanovih modela. Ono što Micru izdvaja od konkurencije u B segmentu je iznimno štedljiv trocilindarski 1,2 motor i najmanja emisija ugljičnog dioksida. U odnosu na prethodnu generaciju nova Micra lakša je čak 35 kilograma, a duža je 6 cm.

Oblik automobila atraktivniji je od svojih prethodnika s obzirom na vrlo zaobljenu liniju i diskretni stražnji spojler ugrađen u krov. Lijepo oblikovani izgled obuhvaća i dominantnu dvodijelnu masku koja je čini uočljivom na cesti. Izgled upotpunjuju jednodijelna, blago zaobljena svjetla.

Unutrašnjost automobila krasi moderni dizajn i iznimna prostranost koja (pre)često nije odlika gradskih automobila. Sa vozačkog sjedala pruža se jasan pogled na cestu, što omogućuje ugodnu gradsku vožnju bez suvišnog stresa, čemu pridonosi i automatska klima.

Lagani i precizni servo upravljač vrlo je udoban za ruke i korištenje te kao takav upotpunjuje dojam ugodne gradske vožnje. Pažnjom plijeni i prtljažnik zapremnine od 265 litara, koji se spuštanjem naslona sjedala povećava i do 511 litara.

Ugodno iznenađenje je sadržaj osnovnog paketa opreme Visia. Manualna klima, ABS i ESP, čak 6 zračnih jastuka, radio i bluetooth veza s kontrolama na upravljaču, prozori na struju i daljinsko zaključavanje, čime se pohvaliti može malo koji konkurent. Pritom ne treba zaboraviti da Micra u seriji ima petero vrata, za što konkurencija traži nadoplatu i do 500 eura.

Mi smo isprobali Micru s paketom opreme Acenta Park koja uz osnovnu opremu sadrži još automatsku klimu, reugulator-limitator brzine, električno podesive vanjske retrovizore, upravljač presvučen kožom, naslon za ruke na vozačevoj strani, mogućnost podešavanja vozačeva sjedala po visini, stražnji senzor za parkiranje, mjerač vanjske temperature, te Park sistem - sustav za mjerenje optimalnog parkirnog mjesta.

Tehnički podaci:

Nissan Micra 1.2 Acenta Park, 86 900 kn

Motor: benzinski, atmosferski
Obujam: 1198 ccm
Snaga: 59 kW/80 KS pri 6000/min

Moment: 110 Nm pri 4000/min
Pogon: prednji
Dimenzije: 378x167,5x152,5 cm

Osovinski razmak: 245 cm
Prtljažnik: 265 litara

Gume: 165/70 R 14, Falken
Spremnik goriva: 41 litra

Masa: 985 kg

 

Naša mjerenja

Brzina: 175 km/h
0-100 km/h: 13,5 sekundi
Potrošnja: 5,5 l/100 km

Tijekom vožnje, pronašli smo tek dvije veće zamjerke. Prva ide na račun ručice mjenjača koja je pomalo bučna, s obzirom da je izrađena od tvrde plastike, no zato osigurava precizno mijenjanje brzina. Druga ide na račun tvrdog ovjesa, koji prelazak preko šahtova, rupa na cesti, te ležećih policajaca čini neugodnim iskustvima. Proizvođač je tu manu opravdao činjenicom kako je jedinstvenim ovjesom trebalo pokriti tržište od čak 160 zemalja u kojima će se nova Micra naći u prodaji.

Automobil ima samo novi benzinski trocilindarski 1,2-litreni motor koji će biti dostupan u dvije izvedbe, a moći će se spariti s peterostupanjskim ručnim mjenjačem ili novorazvijenim CVT-om, čiji se dolazak na tržište očekuje koncem godine. Odluka da se ponude samo benzinski motori rezultat je detaljne analize tržišta i kupaca koja pokazuje da europski kupci malih automobila skupo plaćaju nisku emisiju CO2.

Za kraj smo ostavili cijenu, koja također pridonosi atraktivnosti novog modela Micre. S obzirom na činjenicu da će se u prodaji moći izabrati samo 1,2 benzinski motor, konačni iznos ovisit će o paketu opreme, pa će tako najpovoljnija Micra koštati tek 76 900 kuna sa paketom opreme Visia, a najskuplji model sa paketom opreme Tekna 98 900 kuna. Svakako je vrijedno spomenuti da će sve Micre imati 5 vrata te da će se uz klasičnu opremu uz nadoplatu moći dobiti i posebni paketi: parking, look i style. 

Fotogalerija


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.