Sci-Tech

Primjenjene društvene mreže

Uvjet za ulazak na VIP party - Klout veći od 40!

Uvjet za ulazak na VIP party - Klout veći od 40!

Društvene mreže se sve više spominju, sve su relevantnije. Marketingaši su u svoje planove počeli uvoditi Facebook, s Twitterom uglavnom još ne znaju što bi, dok je Agrokor već napravio prijelomnu stvar u hrvatskom poslovanju – objavio je oglas za posao za koji se zainteresirani mogu javiti samo putem društvene mreže LinkedIN, a prvi glas o oglasu pušten je na Twitteru.

“Tamo vani na Zapadu” kako smo navikli zvati napredniji svijet, stvar s društvenim mrežama otišla je još dalje. Pored Anne Wintour na reviji su sjedili blogeri još prije dvije godine, i to je već bio “huh” promo za svijet interneta na kojem ponekad veći utjecaj imaju ljudi koji su offline potpuno nepoznati.

Najnovija “modna sitnica” učinila je društvene mreže zaista pomodnima.

Naime, na party koji je organizirao trgovački centar iz Miamija Bal Harbour Shops u VIP ložu mogli su ući samo ljudi čiji je “klout” veći od 40. “Klout, što?,” upitala bi se većina offline ljudi mršteći se od neznanja.

Jeste znali da eZadar ima trenutačno najviši Klout score u konkurenciji hrvatskih internetskih medija - 59!

Više na Zimo.co .


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.