Sci-Tech

Prvi dan drugog izdanja Zadar DigIT-a

Zadar DigIT: Tehnologijom do boljih turističkih rezultata

Zadar DigIT: Tehnologijom do boljih turističkih rezultata

Prvi dan drugog izdanja Zadar DigIT-a pokazao je domaćim i stranim turističkim djelatnicima da su im na raspolaganju brojne zanimljive ideje kojima mogu poboljšati svoj turistički potencijal, piše Narodni list

Jutro je bilo u znaku prezentacija različitih poslovnih pothvata.

Andrija Frinčić kroz predavanje nazvano Digital signage i sinergija digitalnih kanala komunikacije u ugostiteljstvu predstavio je projekt digitalnih menija za restorane i barove.

Zatim je Miroslav Varga nastojao pronaći odgovor na pitanje - Što turisti žele? Kako jeftino ili besplatno saznati gdje su turisti i kako do njih? - u pronalasku odgovora, otkrio je, pomaže mu besplatni Google alati.

A novi trend u turizmu - HomeExchange, predstavila je Rujana Ljubić. Ljubiteljima romantičnih komedija ovaj model je poznat iz popularnog filma s Cameron Diaz. U osnovi mu je zamjena domova na određeni period.

Zornitza Yovcheva govorila je o proširenoj stvarnosti koju omogućava tehnologija.

Luka Kladarić, predstavio je svoj startup, Hitlist koji funkcionira tako da nakon odabira željenih destinacija, putem mobilne aplikacije korisniku se šalju obavijesti o jeftinim letovima.

A ekipa iz kreativnog studija Fiktiv otkrila je tajnu uspjeha Garden Festival, naravno za to su zaslužni digitalni alati koji se koriste za promociju festivala.

Popodne su sudionici bili raspoređeni u tri radionice - iz prve ruke su učili kako iskoristiti potencijal YouTube-a i Google Analyticsa za poboljšanje turističkih rezultata, te produbiti znanje o konceptu "proširene stvarnosti".

Zadar Digit, nastavio se i u petak, 14. studenoga istim tempom, jutro je bilo rezervirano za prezentacije, a popodne za radionice.

Konferencija je posebno zanimljiva studentima Poduzetništva u turizmu, s Odjela za turizam i komunikacijske znanosti zadarskog sveučilišta, jer dobivaju nova znanja koja će im pomoći za posao za koji se školuju i koji žele raditi. Prilika im je to, kako sami kažu, i da sklope prve profesionalne kontakte i poznanstva. A ohrabruje ih i uspjeh starijih kolega da i sami razvijaju poslovne ideje.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.