Sci-Tech

Preko Facebooka do najboljeg restorana

Preko Facebooka do najboljeg restorana

Facebook se neprestano i neumorno trudi unaprijediti svoju društvenu mrežu i učiniti je jedinim mjestom koje korisnici u svom danu moraju posjetiti kako bi dobili sve željene informacije, a posljednji korak u tom smjeru bit će uvođenje profesionalnih kritika na Facebook stranice restorana.

Ove će se kritike, prenosi portal The Verge, pojavljivati uz iskustva i dojmove običnih smrtnika, a za njihovo je uvođenje odgovorna poslovna suradnja Facebooka i pet popularnih publikacija koje se bave recenzijama restorana, a koje uključuju Bon Appetit, Conde Nast Traveler, Eater, New York i San Francisco Chronicle.

Osim samih tekstualnih opisa, ove će kritike sadržavati i nekoliko fotografija, te poveznicu na veću recenziju na stranicama publikacije koja je restoran posjetila. Vrijedi spomenuti da kritike neće biti filtrirane, zbog čega će i negativne dobiti jednaku prisutnost kao one pozitivne, zbog čega će na koncu profitirati potencijalni posjetitelji.

Iako će recenzije restorana u početku biti rezervirane za nekoliko tisuća restorana na području SAD-a, za pretpostaviti je da će se njihova prisutnost s vremenom širiti i na ostala tržišta.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.