Sci-Tech

Danas je gotovo nemoguće ne biti online

Društvene mreže "guše" koncentraciju?

Društvene mreže

Istraživanje portala EduCentar, provedeno na 300 ispitanika, pokazalo je kako preko polovica ispitanih smatra da društvene mreže u velikoj mjeri utječu na njihovu pažnju i produktivnost. Ispitanici drže i kako su se zbog društvenih mreža ulijenili te ostvaruju slabiji uspjeh u obrazovnom sustavu.

Čak 53% ispitanika priznaje da društvene mreže uvelike utječu na njihovu pažnju.

"Danas je gotovo nemoguće ne biti online. Što god da radim, moram potražiti ili provjeriti informaciju na internetu. A kad sam već online, onda provjerim i novosti na Facebooku", rekao je jedan od sudionika u istraživanju.

Ako nisi online, propuštaš događanja

Ostatak ispitanika se slaže da si, ukoliko nisi na društvenim mrežama, "isključen iz svijeta" te na neki način "propuštaš aktualne informacije i najnovija događanja".

Djelomičnu ulogu društvenih mreža u području utjecaja na uspjeh u školi ili na fakultetu priznaje 27% ispitanika.

"Često sam na chatu pod predavanjima", kazao je jedan od ispitanika.

Postoje i oni koji smatraju kako se društvene mreže mogu koristiti kao oruđe za postizanje boljeg učinka u obrazovnom sustavu. Petina ispitanika tako smatra da društvene mreže doprinose njihovom akademskom uspjehu jer putem njih brzo i jednostavno razmjenjuju informacije s kolegama.

Društvene mreže treba koristiti mudro

"Koristim ih mudro, odnosno ne dopuštam da mi upravljaju životom", komentirao je jedan ispitanik, a drugi ističe '"a se putem društvenih mreža povezuje s novim kolegama i tako dolazi do korisnih informacija".

Ipak, jedan od ispitanika smatra kako bi "uvođenje pravila da se učenicima na početku nastave oduzmu mobiteli kako bi se nastava zaista i pratila, a ne tipkalo".


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.