Sci-Tech

Dominantni oglašivački medij

Do kraja desetljeća oglašavanje na Internetu prestići će televiziju

Do kraja desetljeća oglašavanje na Internetu prestići će televiziju

"Internet je brzo postao dominantni oglašivački medij, i prema dosadašnjim trendovima, do kraja desetljeća trebao bi nadmašiti televiziju", smatra Steve King, direktor Zenith Optimedie, kompanije za zakup oglasnog prostora.

Prema najnovijem izvješću Zenith Optimedije, iznosi koji kompanije troše na oglašavanje u 2015. godini dosegnut će 531 milijardu američkih dolara.

Najbrže rastući medij za oglašavanje je internet, čiji rast se u 2014. procjenjuje na 18,4 posto, dok bi u razdoblju od 2014. do 2017. trebao prosječno rasti po stopi od 15 posto.

Od sredine 90-ih godina, internet oglašavanje širi se na računn tiskanih medija, te je 2004. godine na internet otpadalo samo 4 posto ukupne potrošnje za oglašavanje, dok je 2014. udio oglašavanja na internetu dosegnuo 24 posto.

Istovremeno, oglašavanje u novinama palo je s 30 na 15 posto.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.