Chrome od 1. rujna pauzira flash oglase
Još u lipnju iz Googlea je najavljeno da će neka od novijih inačica Chromea automatski pauzirati sve internetske flash oglase.
Sada je poznato i kada će se to dogoditi. Na službenom Google+ profilu projekta AdWords objavljeno je da će Chrome od 1. rujna dobiti nadogradnju koja će implementirati navedenu tehnologiju za blokiranje oglasa. Ona u Chromeu postoji i sada, samo je po defaultu isključena. Od narednog utorka to će se zauvijek promijeniti.
Sav flash sadržaj koji nije središnji dio web stranice, odnosno onaj koji služi za prikazivanje reklama, automatski će biti prepoznat i pauziran prilikom učitavanja same stranice. Googleova platforma za oglašavanje AdWords većinu flash oglasa automatski pretvara u HTML5, a oglašivačima su sada dostupne i upute kako da to u budućnosti učine sami.
Vezane vijesti
-
-
-
-
Google je izdao još jedan update za svoj mobilni Chrome preglednik, koji sada na Androidu donosi potpuno novi izgled
Izdvojeno
-
Atmosfera na Trgu Petra Krešimira IV bila je ispunjena toplinom, zajedništvom i radošću, a doček Svete Lucije postao je još jedan nezaboravan trenutak u adventskom kalendaru Paga
-
Nabavljajući drvca s korijenom građani skrbe za vlastitu obitelj, pomažu siromašnim obiteljima diljem Hrvatske ali i podupiru očuvanje i obnovu zelenih resursa Hrvatske jer drvca mogu naknadno i sami posaditi, poručuju iz Caritasa.
-
Joško Čagalj Jole, omiljeni splitski pjevač poznat po energičnim nastupima i zaraznom veselju, ponovno će razveseliti Zadrane na Adventu.
-
Ispijanje kave ima više od potencijalnih zdravstvenih prednosti koje ona pruža, a jedna stručnjakinja sugerira da postoji optimalno vrijeme za konzumaciju napitka s kofeinom.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.