Društvene mreže
Facebook će ubacivati oglase usred videa
Kako bi autorima sadržaja omogućio bolju zaradu, a oglasima bolju vidljivost, Facebook bi ih mogao postavljati unutar samog sadržaja
Facebook se sve više okreće video sadržaju, od onoga u "Live" obliku preko običnih video zapisa postavljenih na tu društvenu mrežu. Pravi konkurent YouTubeu, pak, ne može postati dok ne bude dovoljno privlačan autorima novih video sadržaja – a to može postati jedino tako da ih počne (bolje) plaćati.
Za to je nužno uz video sadržaj prodavati oglase, a kako bi se vidljivost oglasa vezanih uz video sadržaje maksimizirala odlučili su se na odvažan korak. Kako doznaju upućeni insajderi, a prenosi Re/Code, Facebook će uskoro krenuti s plasiranjem oglasa unutar samih video zapisa, slično kako to sada radi s video prijenosima uživo (Facebook Live).
Nakon što korisnik pogleda 20-ak sekundi videa, pojavit će mu se reklama – i to ne u obliku zasebnog prozora s tekstom ili slikom, nego vjerojatno u obliku kratkog video isječka. Ovakve reklame ubacivat će se samo u video zapise koji traju najmanje 90 sekundi, a trajanje će im biti ograničeno na 15 sekundi.
Prihod od oglasa plasiranih na ovaj način Facebook će dijeliti s autorima videa na isti način kako to radi YouTube, tj. davat će im 55% zarade dok će 45% zadržavati za sebe.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Reci što misliš!