Sci-Tech

Mobilno oglašavanje

Mobilni web oglasi prelaze u vodstvo

Mobilni web oglasi prelaze u vodstvo

Istraživačka kuća ZenithOptimedia koja je u vlasništvu francuske oglašivačke kompanije Publicis Groupe objavila je svoju projekciju globalnog ulaganja u oglašavanje na Internetu. Prema podacima koje su prikupili ova bi godina trebala biti prijelomna u trendovima oglašavanja. Nakon višegodišnjeg rasta mobilni bi oglasi po prvi puta trebali prestići desktop oglase po količini novca uloženog u njih.

Mobilni oglasi već oko pet godina bilježe strelovit rast, dok se desktop oglašavanje od 2013. kreće na razini od tek nešto ispod 100 milijardi dolara. Ove godine, kaže Zenithova projekcija, u mobilne će oglase biti uloženo nešto više od 99 milijardi, a sljedeće već gotovo 130 milijardi dolara. Istovremeno s nastavkom rasta mobilnog oglašavanja desktop oglasi mogli bi zabilježiti pad za oko 3%.

Osim porasta mobilnog oglašavanja jasan je još jedan trend - velik rast oglašavanja na društvenim mrežama. Sljedeće godine na to će se u svijetu izdvajati više od 32 milijarde dolara. Najveće oglašivačko tržište nagodinu će postati Kina, na koju će otpasti oko trećine svjetskog iznosa izdvojenog za internetske oglase.

Bug.hr


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.