
Elektronički mediji su tri godine i 11 mjeseci diskriminirani u odnosu na tiskane medije jer radio stanice i televizije ne smiju reklamirati politička stranke izvan predizborne kampanje
Predsjednik Sabora Vladimir Šeks najavio promjene praćenja izborne kampanje u elektroničkim medijima. I kost je bačena!
Svi zastupnički klubovi, osim HDZ-a, usuglasili su stavove o izmjenama pravila, kaže zamjenica predsjednika SDP-a i predsjednica Saborskog odbora za medije Željka Antunović. HDZ je, naime, predložio da se održi sastanak svih predsjednika stranačkih klubova u Saboru, gdje bi se HDZ-ovci trebali usuglasiti s većinom.
O čemu se klub HDZ-a treba usuglasiti? Andrija Hebrang, HDZ-ov potpredsjednik Odbora za medije:
Elektronički mediji su tri godine i 11 mjeseci diskriminirani u odnosu na tiskane medije jer radio stanice i televizije ne smiju reklamirati politička stranke izvan predizborne kampanje, dok to tiskani mediji mogu raditi bez problema. Potpredsjednik Hrvatskog novinarskog društva Zdenko Duka:
A sve se zakovitlalo kada je predsjednik Sabora Vladimir Šeks sinoć najavio promjene praćenja izborne kampanje. Kako je Šeks otkrio, elektronički mediji s nacionalnom koncesijom po novim će pravilima pratiti predstojeće izbore. Svi će i dalje imati pravo na jednako predstavljanje – na javnim medijima do 5 minuta, a na komercijalnim do 3.
To znači da će se medijima ostaviti manevarski prostor da provode svoju uredničku politiku – moći će sami odlučiti hoće li dati više prostora ozbiljnim strankama ili “redikulima”.
Šeks je demantirao primjedbe iz oporbe da HDZ ne želi promijeniti pravila jer se boji sučeljavanja.




