Sustav kvota

Njemačka udruga učitelja predlaže manje izbjegličke djece u integracijskim razredima

Njemačka udruga učitelja predlaže smanjenje broja izbjegličke djece u
integracijskim razredima, u kojima su uglavnom u većini, na način da se
uvede sustav kvota kojim bi se postiglo optimalno rješenje.

“Trenutačno, većina djece
izbjeglica je u razredima koji se nazivaju ‘razredi dobrodošlice’ i u
kojima su u velikoj većini”, što znatno komplicira njihovu kvalitetnu
integraciju, rekao je za Bild Heinz-Peter Meidinger, ravnatelj Udruge
filologa koju čini oko 90.000 učitelja.

On smatra da bi u svakom
razredu smjelo biti oko 30 posto izbjegličke djece kako bi se zajamčilo
kvalitetno učenje njemačkog jezika i da bi se u budućnosti postigla
njihova optimalna integracija.

“S obzirom na to da dio djece
čiji materinski jezik nije njemački čini 30 posto, zamjećujemo lošije
rezultate. Kada ih je 50 posto stvari postaju ‘dramatične’, a kada
cijeli razred čine izbjeglička djeca to je pogubno”.

On smatra
da bi trebalo angažirati oko 25.000 učitelja koji bi vodili računa o
izbjegličkoj djeci, osobito s obzirom na činjenicu da Njemačka u 2015.
kani prihvatiti između 800.000 do milijun izbjeglica.

Oko 11.000 izbjeglica trenutačno je bez zaposlenja, a većina ih se odlučila za prekvalifikaciju.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest