
Predstavljanje novog vizualnog identiteta Grada Zadra izvazvalo je snažne reakcije kod dijela javnosti, a gradonačelnik Šime Erlić pokušao je umiriti i objasniti o čemu se radi.
Podsjetimo, završna faza projekta dugog čak četiri godine realizirana je u suradnji s Arhitektonskim fakultetom – Studijem dizajna na Sveučilištu u Zagrebu, u kojem su studenti, uz vodstvo mentora razvili budući identitet Grada. I dok su neki propitivali zašto je dizajn rađen na zagrebačkom fakultetu, drugi su komentirali nemaštovitost u odabiru i prezentaciji motiva. Međutim, u dijelu medija se pojavila dezinformacija kako će novi dizajn zamijeniti grb, što ne iznenađuje jer je ovo prvi put da se predstavlja “vizualni identitet Grada”, a osim toga se radi o trendu modernih gradova, malo je toga rečeno o svrsi i primjeni tog identiteta na njegovom predstavljanju.
Stoga se gradonačelnik Šime Erlić osvrnuo na taj projekt u eteru Radio Zadra.
– Vidim da su neki pokušali dezinformirati javnost da mijenjamo grb sv. Krševana, da je to tako mi bi skrenuli s pameti, to nije istina. To je naš zaštitnik, jedan od četiri zaštitnika, grb ostaje grb, slavimo blagdan sv. Kreševana. Ovdje je riječ o pristupu koji koriste i moderne institucije i drugi moderni gradovi, a to je da ga pokušaš brendirati, grb nije dizajnerski pogodan za to, isto kao što postoji državni grb, a kockice na dresu vatrenih su brend pa se svake godine mijenja taj dres, sve te izvedenice od institucionalnih obilježja su dio tog brendiranja.
Gdje će se sve koristiti novi vizual, pitao je voditelj?
– Na predstavljanju ste imali prilike vidjeti kako izgleda brending materijalima, šalice, rokovnici, kemijske, može se slati kod slanja službene pošte i dobit će se jedan svježiji izgled, a da je u skladu s identitetom grada, to ne mijenja sv. Krševana, on je formalan, službeni i tradicijski, a ovdje dodajemo jedan vizual jer svi znaju za sv. Donat.




