Politika

Promidžba

Elektronički mediji moraju sami procjeniti komu će dati više prostora

Elektronički mediji moraju sami procjeniti komu će dati više prostora

Elektronički mediji su tri godine i 11 mjeseci diskriminirani u odnosu na tiskane medije jer radio stanice i televizije ne smiju reklamirati politička stranke izvan predizborne kampanje

Predsjednik Sabora Vladimir Šeks najavio promjene praćenja izborne kampanje u elektroničkim medijima. I kost je bačena!

Svi zastupnički klubovi, osim HDZ-a, usuglasili su stavove o izmjenama pravila, kaže zamjenica predsjednika SDP-a i predsjednica Saborskog odbora za medije Željka Antunović. HDZ je, naime, predložio da se održi sastanak svih predsjednika stranačkih klubova u Saboru, gdje bi se HDZ-ovci trebali usuglasiti s većinom.

 

 

O čemu se klub HDZ-a treba usuglasiti? Andrija Hebrang, HDZ-ov potpredsjednik Odbora za medije:

 

 

Elektronički mediji su tri godine i 11 mjeseci diskriminirani u odnosu na tiskane medije jer radio stanice i televizije ne smiju reklamirati politička stranke izvan predizborne kampanje, dok to tiskani mediji mogu raditi bez problema. Potpredsjednik Hrvatskog novinarskog društva Zdenko Duka:

 

 

A sve se zakovitlalo kada je predsjednik Sabora Vladimir Šeks sinoć najavio promjene praćenja izborne kampanje. Kako je Šeks otkrio, elektronički mediji s nacionalnom koncesijom po novim će pravilima pratiti predstojeće izbore. Svi će i dalje imati pravo na jednako predstavljanje - na javnim medijima do 5 minuta, a na komercijalnim do 3.

To znači da će se medijima ostaviti manevarski prostor da provode svoju uredničku politiku - moći će sami odlučiti hoće li dati više prostora ozbiljnim strankama ili "redikulima".

Šeks je demantirao primjedbe iz oporbe da HDZ ne želi promijeniti pravila jer se boji sučeljavanja.

 



 


Reci što misliš!