Turizam
Ostojić: Očekujem povlačenje 80-90 posto sredstava iz EU fondova
U ekskluzivnom intervjuu Media servisu ministar turizma Veljko Ostojić otkrio je kako ćemo produljiti sezonu, privući goste, što se radi na privlačenju investicija i koliko bismo novca mogli povući iz EU fondova. Neke od tema bile su i niži PDV i promidžba našeg turizma.
"Ono što nama treba i ono na što ćemo se koncentrirati i prema čemu ćemo se usmjeriti je kreiranje novih proizvoda i motiva dolazaka, prije svega u razdoblju pred i postsezone, dakle niske sezone i trebaju nam nove investicije, odnosno novi kapaciteti ili da kažem slikovito, kapaciteti koji će biti kreirani i nakon toga građeni s glavom, a ne s nogama", kazao je ministar te dodao:
"Potičemo razvitak turizma na cijelom području Hrvatske. Dakle, naglasak nam je kontinentu, na turistički još uvijek nedovoljno razvijenim područjima", kazao je Ostojić za Media servis, uz napomenu: "Ne smijemo zanemariti niti privatni smještaj."
"Privatni smještaj ujedno je i najveći izazov za mene osobno i za hrvatski turizam. Jer jednostavno činjenica da tih 450 tisuća kreveta postoji, činjenica da se na kvaliteti, brendiranju, na komuniciranju s tržištem, na organizaciji tog smještaja do sada jako malo radilo i to će biti u fokusu našeg interesa u budućnosti", rekao nam je Ostojić.
Ne skriva velika očekivanja u privlačenju sredstava iz EU fondova.
"Između 80 i 90 posto novaca i to je iznos s kojim bih ja osobno bio zadovoljan", istaknuo je ministar.
Temelj za privlačenje novca je Strategija turizma koja je predstavljena u Dubrovniku. Ostojić ne skriva nezadovoljstvo postojećim zakonom o turističkom zemljištu. Resorna ministarstva rade na izmjenama, a sve s ciljem olakšanja investicija.
"I da naravno s jedne strane plaćajući te koncesije, odnosno koristeći zemljište koje je u vlasništvu države, pune državni proračun, a s druge strane da javni sektor omogući privatnom sektoru nužne i potrebne investicije, rekao sam, prije svega u kamping industriji", kaže Ostojić.
Od 1. siječnja očekuje nas niži PDV, za turiste niže cijene.
"Dakle, sličan potez učinile su Njemačka, Francuska i Švedska i tamo se dogodio prosječan pad cijena usluga u sektoru", poručio je ministar turizma.
Novine nas očekuju i u promidžbi, podrazumijeva se prisutnost na društvenim mrežama, ide se ciljano, a ne kao ranije općenito.
"Puno više online, manje offlina, manje sajmova, manje brošura, više PR-a, blogera, društvenih mreža", naglasio je Ostojić i dodao:
"Nema više CNN-a, Eurosporta i sličnih kanala. Bit će puno više medija i komunikacije, koji će se obraćati na primjer nautičarima u razdoblju pred i post sezone", zaključio je ministar.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Djelomice sunčano uz više oblaka u prvom dijelu dana, osobito ujutro na jugu Jadrana gdje će još mjestimice padati kiša.
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
Jeste za šah i pivo? Red izazova i red opuštanja uz pivo u pogonu pivovare? Poklonite sebi i svojima jedan 'Christmas chess challenge' i zaigrajte šah s bivšim prvakom Hrvatske!
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.