Politika

Turizam

Ostojić: Očekujem povlačenje 80-90 posto sredstava iz EU fondova

Ostojić: Očekujem povlačenje 80-90 posto sredstava iz EU fondova

U ekskluzivnom intervjuu Media servisu ministar turizma Veljko Ostojić otkrio je kako ćemo produljiti sezonu, privući goste, što se radi na privlačenju investicija i koliko bismo novca mogli povući iz EU fondova. Neke od tema bile su i niži PDV i promidžba našeg turizma.

"Ono što nama treba i ono na što ćemo se koncentrirati i prema čemu ćemo se usmjeriti je kreiranje novih proizvoda i motiva dolazaka, prije svega u razdoblju pred i postsezone, dakle niske sezone i trebaju nam nove investicije, odnosno novi kapaciteti ili da kažem slikovito, kapaciteti koji će biti kreirani i nakon toga građeni s glavom, a ne s nogama", kazao je ministar te dodao:

"Potičemo razvitak turizma na cijelom području Hrvatske. Dakle, naglasak nam je kontinentu, na turistički još uvijek nedovoljno razvijenim područjima", kazao je Ostojić za Media servis, uz napomenu: "Ne smijemo zanemariti niti privatni smještaj."

"Privatni smještaj ujedno je i najveći izazov za mene osobno i za hrvatski turizam. Jer jednostavno činjenica da tih 450 tisuća kreveta postoji, činjenica da se na kvaliteti, brendiranju, na komuniciranju s tržištem, na organizaciji tog smještaja do sada jako malo radilo i to će biti u fokusu našeg interesa u budućnosti", rekao nam je Ostojić.

Ne skriva velika očekivanja u privlačenju sredstava iz EU fondova.

"Između 80 i 90 posto novaca i to je iznos s kojim bih ja osobno bio zadovoljan", istaknuo je ministar.

Temelj za privlačenje novca je Strategija turizma koja je predstavljena u Dubrovniku. Ostojić ne skriva nezadovoljstvo postojećim zakonom o turističkom zemljištu. Resorna ministarstva rade na izmjenama, a sve s ciljem olakšanja investicija.

"I da naravno s jedne strane plaćajući te koncesije, odnosno koristeći zemljište koje je u vlasništvu države, pune državni proračun, a s druge strane da javni sektor omogući privatnom sektoru nužne i potrebne investicije, rekao sam, prije svega u kamping industriji", kaže Ostojić.

Od 1. siječnja očekuje nas niži PDV, za turiste niže cijene.

"Dakle, sličan potez učinile su Njemačka, Francuska i Švedska i tamo se dogodio prosječan pad cijena usluga u sektoru", poručio je ministar turizma.

Novine nas očekuju i u promidžbi, podrazumijeva se prisutnost na društvenim mrežama, ide se ciljano, a ne kao ranije općenito.

"Puno više online, manje offlina, manje sajmova, manje brošura, više PR-a, blogera, društvenih mreža", naglasio je Ostojić i dodao:


"Nema više CNN-a, Eurosporta i sličnih kanala. Bit će puno više medija i komunikacije, koji će se obraćati na primjer nautičarima u razdoblju pred i post sezone", zaključio je ministar.


Dodavanje novih komentara je onemogućeno.