Izbori 2015.
Koliko će stranke potrošiti u kampanji?
Trošili na oglašavanje, izborne materijale ili pak vodili kampanju na društvenim mrežama, bitno je da stranke točno prijave svoje troškove
Vlada je na prvoj tehničkoj sjednici od raspisivanja parlamentarnih izbora donijela odluku o visini naknade troškova izborne promidžbe za izbor zastupnika u Sabor. Istodobno sve stranke spremaju se za kampanju pa tako već odavno imaju i troškovnik. Koliko će koja stranka potrošiti istražila je Željka Gulan.
Visina naknade troškova izborne promidžbe ista je kao i za prošle parlamentarni izbore. Detalje je objasnio ministar uprave Arsen Bauk.
"Iznosi su isti kao i za prošle parlamentarne izbore. Dakle, političke stranke, nezavisne liste i kandidati za zastupnike pripadnika nacionalnih manjina imaju pravo na naknadu troškova izborne promidžbe u iznosu od 180 tisuća kuna po zastupničkom mandatu, a liste koje dobiju više od 5 %, a nemaju mandat, 30 tisuća kuna", objasnio je Bauk.
SDP planira biti štedljiv u kampanji, komentirali su ministri uoči i nakon sjednice Vlade. Podsjećaju kako Zakon dopušta najviše milijun i pol kuna po izbornoj jedinici, odnosno 15 milijuna kuna ukupno. Bauk i ministri Branko Grčić i Gordan Maras poručuju...
"Više od toga ne smijemo, a manje ako uspijemo - uspijemo", kaže Bauk. "Onoliko koliko budemo imali novaca, iskreno, tu ćemo biti sigurno maksimalno racionalno i kampanja će biti kratka pa nećemo puno", dodaje Grčić.
"Bit će u limitima koji su zakonski određeni", ističe Maras.
U HDZ-u kažu kako se ta stranka u svim izborima do sada vodila zakonom o financiranju političkih aktivnosti i izborne promidžbe. Tako će biti i sada, kaže nam direktorica kampanje Josipa Rimac koja kaže da će se financirati iz donacija i članarina.
"Ono što je sigurno jest da nećemo ići na maksimalni iznos i nećemo prekoračiti maksimalne iznose jer nam to ne dozvoljava zakon. Ali će nam se svakako razlikovati troškovi po izbornim jedinicama, jer smo upravo i do sada imali različite troškove po svakoj izbornoj jedinici", kaže Rimac.
Odakle novac HDZ-u, pita se šef SDP-a Zoran Milanović rekavši kako je njegova stranka digla kredit jer ima čime jamčiti. Mi nećemo potrošiti više od 11 ili 12 milijuna kuna, poručuje i ističe kako više od toga ni nemaju. Kredit neće dizati u HDSSB-u već će kampanju financirati iz vlastitih sredstava i donacija, kaže nam predsjednik te stranke Dragan Vulin.
"Vidjet ćemo još koliki će to biti iznos. Sigurno da će biti daleko m,anje od onoga što je dopušteno po izbornoj jedinici, a to je milijun i pol kuna. Dakle, ako izlazimo u dvije izborne jedinice, četvrtoj i petoj, maksimalni ukupni iznos je 3 milijuna kuna, ali sigurno da će ukupni iznos biti znatno manji od toga", rekao je Vulin.
Ni blizu milijunskim iznosima nije Orah koji, otkriva nam predsjednica te stranke Mirela Holy, planira potrošiti 100 tisuća kuna - po 10 tisuća u svakoj izbornoj jedinici
"Mi smo stranka koja se financira isključivo od članarina i malenih donacija tako da nemamo neke velike svote na raspolaganju, pa ćemo i kampanju provesti bez ikakvog oglašavanja, bilo u medijima elektroničkim ili tiskanima, i oslanjat ćemo se na ulične akcije i na društvene mreže", rekla je Holy.
Trošili na oglašavanje, izborne materijale ili pak vodili kampanju na društvenim mrežama, bitno je da stranke točno prijave svoje troškove. A kada se izbori održe bit će jasno i tko je preplatio saborsku fotelju.
Vezane vijesti
-
-
Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) i Ministarstvo zdravstva intenzivirali su kampanju cijepljenja građana protiv covid-19 serijom video poruka na društvenim mrežama u kojima poznate osobe iz javnog života govore o svojim iskustvima s epidemijom i cijepljenjem protiv nje.
-
Forum mladih SDP-a Zadar uputio je službeno priopćenje u kojem kritizira vladajuću stranku nakon presude Ivi Sanaderu.
-
Zajednička kampanja KBC-a Zagreb i Ožujskog piva "Počeši s razlogom" nastavlja se i ove godine.
Izdvojeno
-
Topla čokolada jedan je od omiljenijih toplih napitaka diljem svijeta, posebno u hladnim zimskim mjesecima. Bogatog, kremastog okusa i intenzivnog mirisa čokolade, ovaj napitak pruža utjehu i toplinu te budi osjećaj nostalgije i zadovoljstva.
-
U petak, 13. prosinca, Zimski park na Višnjiku zasjao je u blagdanskom duhu uz dolazak Kamiona Djeda Mraza u organizaciji Auto Hrvatske.
-
Vjerojatno ste čuli da nije dobro za probavni sustav, no je li stvarno tako? Dobra vijest je da pijenje kave na prazan želudac nije nužno loše za vas, a vaš se želudac obično može prilagoditi i zaštititi.
-
Utakmica 17. kola HNL-a između nogometaša Istre 1961 i Šibenika je bila protkana brojnim prilikama i preokretima, a na kraju je završila bez pobjednika 3-3 (1-2).
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.