Traje do ponoći, 9. rujna
DIP u plakatu s natpisom "#Premijer" ne vidi ništa sporno
Državno izborno povjerenstvo (DIP) poručilo je u ponedjeljak, upitano za objavu plakata s natpisom #Premijer, da zakon ne priječi političkim strankama i ostalim politički aktivnim osobama da i izvan službene izborne promidžbe „obavljaju svoje redovite aktivnosti“, pa i one koje bi po svom sadržaju upućivale na sudjelovanje na izborima.
Izborna promidžba počinje danom objave zbirnih lista izbornih jedinica, što u slučaju skorih parlamentarnih izbora znači najkasnije s prvim minutama 16. kolovoza, a traje do ponoći, 9. rujna, priopćio je DIP odgovarajući na upit jedne komercijalne televizije o objavi plakata koje na bijeloj podlozi imaju crveni natpis #Premijer, a pripisuju se Milanu Bandiću, predsjedniku Stranke rada i solidarnosti Bandić Milan 365.
Povjerenstvo podsjeća da sve aktivnosti izbornih sudionika za izborne promidžbe, koje se „sadržajno mogu podvesti pod javno predstavljanje i obrazlaganje izbornih programa“ spadaju pod promidžbu, a svi troškovi povezani s tim aktivnostima moraju se iskazati kroz financijska izvješća koja DIP-u moraju podnositi političke stranke i kandidati.
Ako stranke i drugi politički akteri koji namjeravaju postati izborni sudionici imaju određene promidžbene aktivnosti i prije početka izborne promidžbe (promidžbeni plakati, zakup medijskog prostora i sl.), i ti se troškovi moraju prikazati u izvješćima koja će izborni sudionici podnositi. Sve to pod uvjetom da te političke stranke i drugi politički akteri postanu izborni sudionici, tj. da njihova kandidatura postane pravovaljanom, te da se aktivnosti u istom obliku i sadržaju nastave i za vrijeme izborne promidžbe, tumači Povjerenstvo.
Dakle, ako je plakate s natpisom „#Premijer“ istaknuo neki od (budućih) izbornih sudionika na parlamentarnim izborima (a je li riječ o sudioniku, utvrdit će se tek po objavi zbirnih lista) i ako je riječ o plakatima koji će sadržajem predstavljati izbornu promidžbu te ako će se plakati, odnosno njihov sadržaj koristiti i u izbornoj promidžbi, tada trošak njihove narudžbe, kao i zakup panoa za izborne promidžbe, mora biti prikazan u financijskim izvješćima koja su izborni sudionici dužni podnijeti Državnom izbornom povjerenstvu, poručuju iz DIP-a.
Vezane vijesti
-
-
Ministar Šime Erlić uručio je u ponedjeljak, 3. lipnja 2024. godine u Mostaru ugovore u sklopu Programa prekogranične suradnje između Republike Hrvatske i Bosne i Hercegovine za 2024. godinu. Uručeno je 88 ugovora o financiranju projekata u ukupnoj vrijednosti 4,2 milijuna eura.
-
Nakon što se u našim krajevima pojavila u studenom 2023. godine, prizori polarne svjetlosti, ponovno su u petak, 10. svibnja bili vidljivi iz svih krajeva Hrvatske, od Istre do Dubrovnika, pa i na kontinentu, od Zagreba do Vinkovaca, a vedro nebo nagradilo je sve one koji su je željeli fotografirati.
-
Spomenari, što su iz starijeg razdoblja, često su bili pisani krasopisom, a crteži rađeni u tušu, olovci, olovci u boji, temperi i akvarelu
Izdvojeno
-
-
Taksisti dobivaju svoju “osobne kartice”: Vrijediti će pet godina, provjeravati će se niz kriterija
-
Dođite u Glazbenu zbirku Gradske knjižnice Zadar u ponedjeljak 16. prosinca na Božićni kviz!
-
Na osunčanom Trgu Petra Krešimira IV u Pagu održan je svečani doček Svete Lucije, zaštitnice svjetla, koji je privukao brojne građane i posjetitelje.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.