Ostalo / Intervjui

Duško Modrinić: Povratak u Zadar puno mi znači u profesionalnom i emotivnom smislu

Duško Modrinić: Povratak u Zadar puno mi znači u profesionalnom i emotivnom smislu

Duško Modrinić, mladi zadarski glumac koji je svima postao dobro znan kao turistički vodič na magarcu iz popularnih T-Mobileovih reklama, otkud je i 'pokupio' nadimak 'Crni Roko', nedavno je, zajedno s kolegicom Žanom Bumber, postao član Zadarskog kazališnog ansambla.

Foto: Antonija Gospić

Duško Modrinić rođen je 1979. u Zadru. Diplomirao je na ADU u Zagrebu 2006.godine. Prije akademije sudjelovao je u predstavama Dramskog studija HKK Zadar i dramske skupine Didaškalja pri Filozofskom fakultetu u Zadru.

Značajnije uloge ostvario je u predstavma Divojke za ženidbu (INK Pula), Djetinjstvo i snovi Matije Vlačića (FERR Pula), Sex, drugs & r'n roll (FERR Pula), Patnje mladog Werthera (MMC Kult Varaždin), Petrica Kerempuh i spametni osel (HNK Varaždin), Sluga dvaju gospodara (GK Komedija), Mož i žena (CK Čakovec) i tristotinjak emisija crtanog serijala Laku noć Hrvatska.

U razgovoru za eZadar.hr, Duško otkriva kao se osjeća kao stalni član Zadarskog kazališnog ansambla, te progovara o svojoj posljednjoj predstavi 'Mambo Italiano', čija je premijera bila u Hrvatskoj kazališnoj kući Zadar 19. veljače 2008.

 

 

Što za tebe znači povratak u Zadar?

Prije sve ga mislim da je ovo dobra prilika za rad, jer u Ansamblu radim s vrlo iskusnim kolegama Jasnom Ančić, Mirkom Šatalićem i Žanom Bumber, a u emotivnom smislu je također velika stvar to što sam se vratio doma, na scenu na kojoj sam takoreći ponikao.

'Crni Roko' lansirao ga je u sam vrh medijske popularnosti

Ti si jedan od onih koji nije isprve uspio upisati Akademiju, no bio si uporan i to se konačno isplatilo. Mnogi bi se nakon prvog neuspjeha razočarali, no ne i ti?

Da, vjerojatno bi, no to je bilo jače od mene. Presudila je ta želja za glumom i ja nisam odustajao. I uspio sam.

Što misliš, zašto te nisu 'puštali' da prođeš na Akademiji?

Haha, pa ni sam ne znam zapravo. A ne znaju ni oni. Čak sam ih jednom pitao, ali nisu mi znali odgovoriti. Valjda sam u to vrijeme bio premlad, nisam zadovoljavao neke njihove kriterije i nisam mogao proći. No ne žalim zbog toga, sada je to iza mene.

U predstavi 'Mambo Italiano' Duško Modrinić glumi gay Talijana koji se na kraju ipak 'preobrati' i oženi 'pristojnom' talijanskom djevojkom (foto: Marin Gospić)

Tebi je ustvari najviše popularnosti donijela reklama za T-Mobile, u kojoj glumiš turističkog vodiča Roka. Bi i dalje nastavio promociju kroz te marketinško-komercijalne sfere i što uopće misliš o tome?

Meni je rad s T-Mobileom puno pomogao i opet bih radio za njih bez ikakve dvojbe. Kada je riječ o kvalitetnoj produkciji velikih marketinških kuća, publika to uvijek dobro prihvati.

Prepoznaju li te ljudi na ulici?

Pa da, dosta me njih prepozna. Zovu me 'Roko', 'bobice' svakako... Meni je to simpatično.

U predstavi Mambo Italiano glumiš homoseksualca. Jednom si kazao kako ti nije bilo lako prihvatiti tu ulogu?

Ma to je ustvari bila reakcija na prvi pogled. No kad sam pročitao scenarij i vidio o čemu se radi, prihvatio sam ulogu. Bio je dijelova koji su bili blago rečeno 'neugodni', jer je u tekstu negdje pisalo 'Nino i Angelo se ljube, maze itd...' i još svakakvih druhig stvari i na to nisam pristao. No nakon modifikacije teksta, već su stvari bile prihvatljivije.


Reci što misliš!