
Riječ je o programu koji omogućava pisarničko poslovanje sa digitalnom arhivom, pregled i pohranu vlastitih dokumenata, te kolanje predmeta
Informatizacija gradskih uprava pokazuje potvrdu praćenja razvoja novih tehnologija, smanjenja birokratskih procedura, otvorenosti prema građanima i povećanja efikasnosti.
Na jučerašnjem kolegiju gradonačelnika, na dnevnom se redu našlo i pitanje upravljanja elektroničkim dokumentima. Grad Zadar otvoriti će postupak javne nabave za sustav koji bi to omogućio, pa bi tako uskoro i zadarska Gradska uprava učinila još jedan korak naprijed u informatizaciji.
Riječ je o programu koji omogućava pisarničko poslovanje sa digitalnom arhivom, pregled i pohranu vlastitih dokumenata, te kolanje predmeta.
Digitalna pisarnica Grad će koštati 400 tisuća kuna, a iznos bi trebao biti osiguran kroz sljedeće tri godine. Njezin je cilj prije svega pokrivanje prijema i kolanja dokumentacije unutar upravnih službi.



