Zakup poslovnih prostora i zakup dijela prostora za postavu bankomata

Na
temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora (NN
bri 125/11
) i članka 3. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnoga
prostora (Glasnik Grada Zadra br.­­­­­­ 1/12)
i na temelju Odluke Gradonačelnika Grada Zadra, klasa: 372-01/13-01/01, ur.broj: 2198/01-1/4-13-26, od 21. lipnja 2013.g.,
Gradonačelnik Grada Zadra objavljuje sljedeći

1. Pravo sudjelovanja na javnom natječaju pripada
pravnim i fizičkim osobama, koje su registrirane za obavljanje
djelatnosti za koje se natječu.

2.
Ponuda za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:

a)
Ime i prezime ponuditelja, odnosno tvrtke s adresom,
sjedištem, te broj žiro-računa za povrat jamčevine;

b) Dokaz
o izvršenoj uplati jamčevine prema iznosu u tablici, na žiro-račun PRORAČUN
GRADA ZADRA (broj žiro-računa kod OTP banke d.d. Zadar, 2407000-1852000009) sa
svrhom uplate “Jamčevina”, poziv na broj
26 7811-051-OIB. Ponuditeljima koji ne budu izabrani, jamčevina će biti
vraćena, a jamčevina osobe čija ponuda bude prihvaćena će se zadržati i
obračunati u zakupninu.

Najpovoljniji ponuditelj gubi pravo na
povrat jamčevine, ukoliko povuče ponudu nakon što se pristupi postupku javnog
otvaranja ponuda.

c)
Dokaz (u originalu ili ovjereni preslik) i to iz sudskog
registra (Rješenje o upisu u sudski registar sa svim prilozima) za trgovačko
društvo ili ustanovu, odnosno obrtnice, ako se radi o fizičkoj osobi;

d) Dokaz
o uspješnosti poslovanja (BON-1 i BON-2, ne stariji od 30 dana od dana objave
natječaja, odnosno odgovarajuća potvrda banke) za pravne osobe, te BON-2
(SOL-2) za fizičke osobe, ne stariji od 30 dana, od objave natječaja;

e) Dokaz
o podmirenim dospjelim obvezama plaćanja poreza i doprinosa za zdravstveno i
mirovinsko osiguranje u Republici Hrvatskoj (Potvrda porezne uprave u originalu
ili ovjerenom presliku, ne starija od 30 dana, od dana objave natječaja)

f) Ponuditelji
koji se natječu, pravna ili fizička osoba, moraju po svim osnovama imati
podmirene dospjele obveze prema Gradu Zadru do trenutka javnog otvaranja ponuda.

Osobe koje su bile odgovorne osobe u društvima, uprava
društva/predsjednik uprave, osobe i pravne osobe osnivač/suosnivač u drugim
pravnim osobama koje imaju dospjelih obveza prema Gradu Zadru, da bi bili
sposobni ponuditelji, moraju imati podmirene dospjele obveze prema Gradu Zadru
s osnova tih društva, do trenutka javnog otvaranja ponuda;

3. Pravo na zakup
poslovnoga prostora, odnosno dijela prostora za postavljanje bankomata ima
natjecatelj, koji ispunjava uvjete iz natječaja, te uvjete
utvrđene Zakonom o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora i Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora;

4. Ponuda
za poslovne prostore od red. broja 1. do 7. mora biti izražena u eurima po m2
mjesečno. Zakupnina se plaća u protuvrijednosti u kunama prema srednjem tečaju HNB-e, na dan ispostave
računa;

5. Za
poslovne prostore pod red. brojem 1. i 3.
najpovoljniji ponuditelj prije sklapanja Ugovora o zakupu dužan je dostaviti
kao osiguranje plaćanja bezuvjetnu bankarsku garanciju plativu na prvi poziv, u
iznosu zaduženja za prvu godinu zakupa ili platiti unaprijed zakupninu za jednu
godinu, s tim da je ponuditelj u obvezi da mjesec dana prije isteka bankarske
garancije za prvu godinu zakupa, mora dostaviti bezuvjetnu bankarsku garanciju
plativu na prvi poziv u iznosu zaduženja za drugu godinu ugovorenog zakupa ili
platiti unaprijed zakupninu za drugu godinu ugovorenog zakupa.

Ukoliko isti to ne ispuni u roku označenom u točki 12.
ovog Natječaja, smatra se da je odustao od poslovnog prostora, te gubi pravo na
povrat jamčevine, a za predmetni prostor javni natječaj će se ponoviti.

6. Za
poslovni prostor pod red. brojem 6., te
dio prostora za postavljanje bankomata pod red. brojem 8., najpovoljniji
ponuditelj prije sklapanja Ugovora o zakupu dužan je platiti unaprijed
zakupninu za jednu godinu, s tim da je ponuditelj u obvezi da mjesec dana prije
isteka prve godine zakupa, mora platiti unaprijed zakupninu za drugu godinu
ugovorenog zakupa.

Ukoliko isti to ne ispuni u roku označenom u točki 12.
ovog Natječaja, smatra se da je odustao od poslovnog prostora, te gubi pravo na
povrat jamčevine, a za predmetni prostor javni natječaj će se ponoviti.

7. Za
poslovne prostore pod red. brojem 2., 4., 5. i 7., najpovoljniji ponuditelj
prije sklapanja Ugovora o zakupu, dužan je dostaviti bjanko zadužnice, u iznosu
zaduženja za zakup za ugovoreno razdoblje, radi osiguranja plaćanja zakupnine
solemnizirane kod Javnog bilježnika;

8.
Poslovni prostor, te dio prostora za postavljanje
bankomata se daje u zakup u viđenom stanju, bez prava na povrat uloženih
sredstava;

9. Ponuditelj
može dostaviti samo jednu ponudu za poslovni prostor, odnosno za postavljanje
bankomata za koji se natječe. Ako se ponuditelj natječe za više poslovnih
prostora, za svaki je prostor potrebito dati odvojenu ponudu u posebnoj omotnici,
te ponovo uplatiti jamčevinu prema iznosu u tablici;

10. Radi
ostvarivanja prava prednosti pri izboru najpovoljnijeg ponuditelja, osobe na
koje se odnosi Zakon o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i
članova njihovih obitelji (“Narodne Novine”, broj 174/04) trebaju se pozvati na
pravo prvenstva te dostaviti pravovaljan dokaz o svojem statusu.

11.
Ponude za natječaj upućuju se u pisanom obliku
Povjerenstvu za provedbu natječaja u zatvorenoj omotnici s naznakom “ZA NATJEČAJ ZA POSLOVNI
PROSTOR klasa: 372-01/13-01/01, ur. broj: 2198/01-5/1-13-25, NE OTVARATI”, na
adresu: Grad Zadar, Narodni trg 1, 23000 Zadar, bez obzira na način dostave, rok
za dostavu ponuda je najkasnije do datuma i sata javnog otvaranja ponuda;

12.
Najpovoljniji ponuditelj dužan je sklopiti Ugovor o
zakupu najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana primitka Odluke o
dodjeli poslovnog prostora i dijela prostora za postavljanje bankomata. Ukoliko
najpovoljniji ponuditelj ne sklopi Ugovor o zakupu poslovnog prostora u
naznačenom roku, smatra se da je odustao od istog, te gubi pravo na povrat
jamčevine, a za predmetni poslovni prostor, javni natječaj će se ponoviti.

Najpovoljniji ponuditelj kojem bude
dodijeljen poslovni
prostor, dužan ga je staviti u funkciju u skladu s Odlukom Povjerenstva za provedbu javnog natječaja;

Najpovoljniji ponuditelj kojem bude dodjeljen dio prostora pod red.
brojem 8. za postavljanje bankomata, dužan ga je staviti u funkciju u skladu s Odlukom Povjerenstva za
provedbu natječaja, te u skladu s Konzervatorskim uvjetima.

13.
Javno otvaranje ponuda izvršiti će Povjerenstvo
za provedbu javnog natječaja dana 09. srpnja 2013. godine, u 13 sati u Velikoj vijećnici,
Narodni trg 1.

14.
Otvaranju ponuda mogu biti nazočni ponuditelji ili
ovlašteni predstavnici ponuditelja;

15. O
rezultatima izbora sudionici će biti izvješteni najkasnije u roku od 30 dana,
od dana javnog otvaranja ponuda;

16. Ugovor
o zakupu sklapa se kao ovršna isprava – potvrđen (solemniziran) kod Javnog
bilježnika, sukladno odredbi čl. 4., st.3. Zakona o zakupu i kupoprodaji
poslovnoga prostora, a na trošak zakupnika kod Javnog bilježnika;

17. Gradonačelnik
Grada Zadra zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja, u cjelini ili
djelomično poništi natječaj, bez iznošenja razloga.

GRADONAČELNIK
GRADA ZADRA

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest