Čak 67% vatrenih europskih navijača najpopularnijeg sporta na svijetu na terenu smatraju se ujedno i međusobnim prijateljima.
Na top pet ljestvici omiljenih zalogaja prema odabiru europskih
nogometnih navijača, prvo mjesto je zauzela pizza, potvrdilo je
novo istraživanje o ponašanju suparničkih europskih navijača koje
je Booking.com objavio kao službeni partner za rezervaciju
smještaja i atrakcija Europskog prvenstva u nogometu UEFA EURO
2020TM.
Dok se 16 najboljih momčadi iz grupnih faza priprema za ulazak u
nokaut fazu, među njima su se našli i hrvatski navijači koji se
pripremaju za osminu polufinala koje će se održati u ponedjeljak
28. lipnja, a snage ćemo odmjeriti sa Španjolskom. Prema
istraživanju Booking.com-a, 67% vatrenih europskih navijača
najpopularnijeg sporta na svijetu na terenu smatraju se ujedno i
međusobnim prijateljima, dok 85% vjeruje da ljubitelji nogometa
iz cijelog svijeta imaju puno toga zajedničkog.
Čini se da su grickalice i zalogaji na poluvremenu tema oko koje
se mnogi obožavatelji slažu jer pizza, glavna talijanska
namirnica, uvjerljivo zauzima prvo mjesto naspram pive na drugom
mjestu (32%), i to čak s razlikom od devet posto što bi značilo
da je više od dvije petine europskih navijača (41%) izglasalo
pizzu apsolutnim pobjednikom.
Dominacija Italije u prehrambenim namirnicama potkrijepljena je
daljnjim podacima istraživanja Booking.com-a, koja su pokazala da
gotovo polovica europskih ljubitelja nogometa (49%) preferira
mediteransku zemlju zbog lokalne kuhinje i dostupnosti
nacionalnih pića.
Odmah nakon Italije, sljedeća najpopularnija je Francuska, a više
od trećine europskih obožavatelja (38%) je izrazilo zahvalnost za
kulinarsku ponudu i pića La République, uspoređujući države
natjecateljice UEFA EURO 2020 TM. Slijede ju Španjolska (30%),
Belgija (29%), Danska (28%) i Njemačka (23%).
Istraživanje Booking.com-a pokazuje kako je za gotovo dvije
trećine globalnih putnika (64% *) isprobavanje novih namirnica
važna motivacija kod putovanja. Preko tri četvrtine svjetskih
putnika (77% *) slaže se da bi ukusna domaća hrana i kuhinja
značajno utjecali na njihovu odluku o putovanju do ciljanog
odredišta a više od polovice globalnih putnika (54% *) istražuje
gurmansku ponudu prije nego uopće posjete željenu destinaciju.
TOP PET NAMIRNICA IZMEĐU POLUVREMENA PREMA ODABIRU
EUROPSKIH FANOVA NOGOMETA:
Pizza 41%
Pivo 32%
Belgijski čips s majonezom 28%
Njemačka kobasica 24%
Francuski sir i vino 18%



