istraživanje

Osjećate li se budnije zbog energetskih pića?

Osjećate li se budnije zbog energetskih pića?

JaTrgovac proveo je istraživanje vezano za konzumaciju energetskih napitaka među odraslim potrošačima u Hrvatskoj

Od ukupnog uzorka, nešto više od petine (22,7%) ispitanika navodi
da konzumira energetske napitke. Među konzumentima energetskih
napitaka, oko trećine (32,8%) pije ih nekoliko puta godišnje,
22,6% konzumira ih jednom mjesečno, a 24,5% nekoliko puta
mjesečno.

Manji broj ispitanika pije energetska pića češće od toga pa ih
tako 8,7% konzumenata pije jednom tjedno, 5,3% nekoliko puta
tjedno, a svega 3,5% svaki dan. Preostalih 2,5% ispitanika
konzumira energetska pića rjeđe od nekoliko puta godišnje.

Na pitanje osjećaju li više energije nakon konzumiranja
energetskih napitaka, odgovori su gotovo potpuno ravnomjerno
podijeljeni: Nešto više od polovine ispitanika (50,6%) navodi da
imaju više energije, dok njih 49,4% ističu kako ne primjećuju
nikakvu promjenu.

Kada je riječ o mjestu konzumacije, 33,6% konzumenata energetske
napitke pije kod kuće, bilo da se radi o njihovoj kući ili kući
rođaka ili prijatelja.

Čak 30,4% konzumenata pije energetske napitke u autu tijekom
vožnje, a daljnjih 28,9% energetske napitke pije izvan kuće,
odnosno u lokalima poput kafića i restorana. Preostalih 7,1%
konzumenata pije energetska pića podjednako na različitim
lokacijama.

Što se tiče mjesta kupovanja energetskih napitaka, većina
konzumenata, njih 88,1%, kupuje ova pića u supermarketu. Drugo
najčešće mjesto nabavke energetskih napitaka su benzinske
postaje, gdje kupuje 8,1% ispitanika, dok ih preostalih 3,8%
kupuje na kiosku.  

Istraživanje su tijekom travnja 2018. godine proveli Ja TRGOVAC
magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku
građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina.

U sklopu istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija
i četiri veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i
ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak
stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu
ispitanika.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest