opaska za reklamne kampanje

Njemački sud: Pivo nije blagotvorno

Thinkstock

"Alkoholni napici prema pravilnicima Europske unije ne smiju se reklamirati na način koji bi mogao sugerirati da potiču zdravlje", stoji u presudi najvišeg njemačkog suda.

Pivovare na smiju pivo reklamirati kao proizvod koji potiče
zdravlje, odlučio je njemački visoki sud u Karlsruheu. 

“Alkoholni napici prema pravilnicima Europske unije ne smiju se
reklamirati na način koji bi mogao sugerirati da potiču
zdravlje”, stoji u presudi najvišeg njemačkog suda. 

Time je južnonjemačka pivovara Haerla izgubila i na posljednjoj
instanci nakon što su joj već dva suda zabranila upotrebu pojma
“bekoemmlich” pri oglašavanju. 

“Bekoemmlich” njemači rječnik definira kao “lako
probavljiv”, ali se može tumačiti i kao “blagotvoran”. 

Niži sudovi utvrdili su da se ovaj pojam kod većine
potrošača tumači kao “zdrav”, a takvo reklamiranje
alkoholnih pića nedopušteno je.

U presudi Visokog suda Njemačke potvrđuje se da reklamni
slogan pivovare Haerle sugerira “poboljšanje zdravstvenog stanja
povezanog s konzumacijom prehrambenog proizvoda”.

Europski sud je već zabranio da se vino reklamira kao “zdravo”.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest