
U sklopu modernizacije poslovanja i predstavljanja restorana budućnosti McDonald's uvodi posluživanje za stolom kao novi doživljaj naručivanja i posluživanja omiljenih burgera i drugih sočnih zalogaja.
Ljubitelji McDonald’sa svoje će narudžbe dobivati još brže i to
za svojim stolom, što će posebno razveseliti obitelji s malom
djecom i sve one s velikim narudžbama kojima će hrana biti
poslužena za stolom, umjesto da je pričekaju stojeći u redu.
Gostima ostaje na raspolaganju i klasični način izdavanja hrane,
a za sve upite oko narudžbi gosti mogu upitati i Voditelja odnosa
s gostima.
Posluživanje za stolom i usluga Voditelja odnosa s gostima dio su
sveobuhvatnih ulaganja s kojima je McDonald’s započeo u prosincu
2015. godine pod krovnim konceptom “Experience of the Future”.
Koncept je globalno razvijen kako bi gostima iskustvo posjeta
McDonald’su pružilo još izraženiji osjećaj gostoljubivosti,
izbora i prilagodbe njihovim pojedinačnim željama.
Što sve čini restoran budućnosti?
Made for You koncept
U moderno uređenim McDonald’sovim restoranima više nema ranije
pripremljenih burgera i krumpirića. Hrana se priprema samo za vas
i to tek nakon narudžbe, što znači da proizvodi stižu još
svježije pripremljeni.
Samposlužni kiosci
Uz klasično naručivanje na blagajni, gostima su na raspolaganju i
samoposlužni kiosci. Naručite jelo po izboru, platite karticom i
pratite broj narudžbe na monitoru pa željeni proizvod preuzmite
na posebnom dijelu pulta za preuzimanje hrane. Na kiosku je
moguće i skenirati kupone s popustom koji su dostupni isključivo
na McDonald’sovoj mobilnoj aplikaciji. Narudžbu na kiosku moguće
je zaključiti i plaćanjem gotovinom na blagajni.
Posluživanje za stolom
Posluživanje za stolom moguće je i pri naručivanju na blagajni.
Voditelj odnosa s gostima
Za sve pitanja oko naručivanja hrane na kiosku i korištenja
usluge posluživanja za stolom tu je Voditelj odnosa s gostima
koji će goste pozdraviti, usmjeriti prilikom korištenja novih
usluga te im pomoći oko različitih upita. Voditelja odnosa s
gostima novo je radno mjesto u McDonald’su i zapošljava osobu
koja brine o potrebama gostiju od trenutka njihovog ulaska u
restoran kako bi im iskustvo posjeta bilo još jednostavnije i
ugodnije.
Ulaganje za bolje iskustvo
– McDonald’s restorane diljem Hrvatske dnevno posjeti više od
40.000 gostiju i njihova povratna informacija iznimno nam je
važna kako bismo unaprijedili uslugu i ponudili im razlog više da
nas opet posjete. Ulaganje u njihovo iskustvo prioritet je našeg
poslovanja, a posluživanje za stolom i uvođenje usluge koju pruža
Voditelj odnosa s gostima dio su naših nastojanja kojima gostima
omogućujemo da osjete kako da se u McDonald’su brinemo za njihove
pojedinačne potrebe i stvaramo ugodnu atmosferu u kojoj će uz
našu hranu dijeliti trenutke i stvarati uspomene, izjavio je
Pavel Pavliček, direktor McDonald’s Hrvatska.
– Uz nova otvaranja i konverzije starih restorana u ovom trenutku
imamo ukupno 21 Made For You restoran u Hrvatskoj u koje smo
uložili nešto više od 36 mil. kuna. Za nas je to bio neophodan
korak kako bismo gostima mogli prenijeti to iskustvo koje mi
smatramo iskustvom budućnosti. Nastavljamo i dalje s
ulaganjima u naše restorane, pa tako do kraja godine namjeravamo
dodatna 4 restorana konvertirati na novi koncept, a u planu su
naravno i nova otvaranja, naglasio je Pavel Pavliček.
Gostima je od sredine lipanja 2017. dostupna i McDonald’s
aplikacija putem koje mogu doznati sve novosti vezane uz ponudu i
iskoristiti niz pogodnosti i popusta putem kupona koji su
dostupni isključivo putem mobilne aplikacije, a uvijek donose
nova iznenađenja.
Posluživanje za stolom i usluga Voditelja odnosa s gostima mogu
se isprobati u McDonald’su Vrapče i Avenue Mall, a postupno će se
uvoditi i u ostale restorane u Hrvatskoj.



