
Znanstvenici vjeruju da bi redovito uzimanje kakao flavanola moglo biti jedan od nekoliko čimbenika koji objašnjavaju kognitivne dobrobiti koje pruža čokolada
Čokolada je omiljena slastica svih naraštaja, no obično imamo
laganu grižnju savjesti zbog toga što vjerujemo da i nije baš
dobra za nas – ali, na sreću, to nije tako!
Naime, ljudi koji jedu čokoladu barem jednom tjedno bili su bolji
na testovima kognitivnih sposobnosti od onih koji rijetko u njoj
uživaju, pokazala je nova studija koju su proveli znanstvenici sa
Sveučilišta u Maineu, Sveučilišta Južne Australije i
Luksemburškog instituta za zdravlje.
U studiji, objavljenoj u časopisu Appetite, sudjelovalo je 968
ljudi u dobi od 23 do 98 godina, objavljeno je na portalu Science
Direct.
Znanstvenici vjeruju da bi redovito uzimanje kakao flavanola
moglo biti jedan od nekoliko čimbenika koji objašnjavaju
kognitivne dobrobiti koje pruža čokolada.
Također kažu da su rizici od povišenog krvnog tlaka i dijabetesa
tipa 2 niži kod onih koji redovito konzumiraju čokoladu.
Znanstvenici su zaključili da će buduća istraživanja dati daljnje
uvide u povezanost čokolade bogate kakao flavanolima i
neuropsihološkog zdravlja te u mehanizme koji ih povezuju. Oni
smatraju da će u budućim studijama biti važno istražiti optimalne
količine za kratke i dugoročnije učinke.
Sve u svemu – priuštite si pokoju kockicu tamne čokolade,
koristit će vam!



