domaći brend

Tara Fashion predstavlja novu kampanju koja odiše šarmom i stilom

Tomislav Valent

TARA FASHION domaći je brand, koji već nekoliko godina gradi svoj put do publike, prvenstveno zaposlenih žena, čije odjevanje mora zadovoljiti kriterije dnevno prihvatljivih, uredskih kombinacija, ali i pružiti mogućnost za izgradnju osobnog stila.

TARA fashion, svojom prvom službenom “kampanjom” čestita Uskrs
svima, a posebno ženama, koje su sinonim novog rođenja, plodnosti
i života, poput babilonske božice plodnosti i ljubavi, Ištar,
koja je u zemaljskom obliku prikazivana kao zec.

Žene svih profila i životne dobi, te stvarni život, glavna su
inspiracija pri kreiranju kolekcije TARA, stoga se i na kampanji
nalaze žene i djevojke, koje na prvi pogled nemaju mnogo
sličnosti, no svaka od njih, kroji svaki svoj dan, te vlastitu
sudbinu, više no ikad opterećene raznim izazovima i utjecajima
okoline, karijere, obitelji i društvenog života.

>> Tara Fashion: Brand koji donosi redefiniciju klasike

Uz sve navedeno, zavodljivost i stil i dalje se očekuju kao jedan
od prioriteta vizualnog doba u kojem živimo. Stoga su kao dodatak
stylingu na fotografijama dodane zečje uši, koje na pomalo
ironičan način propitkuju upravo tu ulogu žene u današnjem
društvu, koja pored svih “moraš”, istovremeno treba biti i
zavodljiva. Modeli su Branka Habek i Zvona Vučković, pripadnice
“zlatnog doba” modelinga, Zagrebačke modne scene, koje i dalje
zrače svojom svježinom i šarmom, Vedrana Linardić, Valentina
Kuzmić, Lorena Kovač, Sara Dobranić te djevojke iz direkcije
Kraljice Hrvatske. Nakit na kampanji, dio je kolekcije TJ
Jewellery Studio, koji prati TARA FASHION na svim važnijim
projektima, svojim unikatnim i ručno rađenim komadima, također
Hrvatskog dizajnera nakita Tomislava Janičića.

TARA FASHION   domaći je brand, koji već nekoliko
godina gradi svoj put do publike, prvenstveno zaposlenih žena,
čije odjevanje mora zadovoljiti kriterije dnevno prihvatljivih,
uredskih kombinacija, ali i pružiti mogućnost za izgradnju
osobnog stila.

Dodatni izazov u kreiranju odjeće za svaki dan, svijesni široke
ponude koja je danas prisutna na domaćem i stranim tržištima,
TARA je svoju filozofiju gradila na takozvanom “slow fashion”
pokretu, kreirajući komade koji će biti u uporabi više sezona,
kvalitetom i dizajnom, u materijalima koji podnose održavanje i
svakodnevnu uporabu, a rađeni su u vlastitoj proizvodnji, kojom
se trudi očuvati radna mjesta i domaću modnu industriju spasiti
od nestajanja. Večernja moda, u znaku branda TARA, značila bi
odmak od klasičnih svečanih komada, koji naglasak stavljaju na
blještavilo i siluetu, te se radije pozabavila rješenjima koja su
istovremeno klasična i profinjena, ali i nosiva u svakodnevnom
životu, kombinirajući komade iz kolekcije, ovisno o prigodi. U
krug svojih suradnika, Marija Fresl, diplomirana konstruktorica
odjeće, koja je aktivno u modnom biznisu preko 20 godina, prije
godinu dana uključila je Viktora Dragu, domaćeg modnog stručnjaka
kao kreativnog direktora na kolekcijama, kako bi dodatno
definirao potpis branda te ga približio ciljanoj publici i
pripremio za nastup na stranom tržištu.

Domaća moda obiluje dizajnerskim potpisima, koji su, nazovimo to,
krajnost. Glamuru sklona klasika, najčešće večernja i svečana
odječa ili pak avangarda, koji su preplavili tržište u
najrazličitijim formama, gubeći pri tom na svojoj autentičnosti.
Upravo su ta dva stila polarizirala scenu, tako ćete, ustvari,
avangardni stil prepoznati kao onaj koji nose arhitektice,
odvjetnice ili žene umjetničkih zanimanja, dok će onaj
komercijalniji biti namjenjen uredskim poslovima,
marketingašicama ili ženama u javnim poslovima. Upravo smo tu
našli prostor koji treba popunu. Naime, neke žene vole mijenjati
svoj stil odijevanja ovisno o prilici, raspoloženju ili dobu dana
ili godine. Klasični komadi, sa zanimljivim detaljima i
dizajnerskim rješenjima, kombinirani, definiraju stil, koji
možete smatrati svojim. Viktor Drago

Širina kolekcije koja se predstavlja do 4 puta godišnje, kroz
stalne nadopune, jedna je od prednosti i izazova u zadanom tempu
predstavljanja noviteta iz radonice TARA fashion. Naravno, razog
tome leži i u vlastitom proizvodnom pogonu, koji je dugi niz
godina izrađivao modele manje više svih domaćih te velikog broja
stranih modnih imena. TARA fashion, jedan je od malobrojnih
domaćih brandova koji se bavi proizvodnjom odjeće te je plasira
širom Hrvatske, na preko deset lokacija. Dostupnost kolekcije
svim klijenticama, bez obzira na geografski položaj, još je jedan
uvijet koji, smatramo,  zadovoljava ideju uspješnog
poslovanja. Za zahtjevnije klijentice, bez obzira na konfekcijske
veličine, prilagođavamo komade iz kolekcije u direktnom kontaktu
s timom koji će sugerirati najoptimalnija rješenja na
zadovoljstvo klijenta.

Domaći modni proizvod namjenjen široj publici, po prihvatljivim
cijenama, kvalitetom i dizajnom s kojima konkurira bilo kojem
stranom brandu, strategija je branda.

No istovremeno, serije su dovoljno male, kako ne biste susretale
vlastite klonove u svakodnevnim situacijama. Kreativna
razmišljanja i razvoj poslovanja, dovela su i do lansiranja nove
linije pod nazivom MONOCHROMATIC, koja se bavi razvojem dizajna i
kreiranjem malih linija za “posebne prigode”, od onih
definiranih strukovnim zakonitostima, kao što su dizajniranje
posebnih uniformi, do sportskih linija te eksperimentalnom
scenskom i svečanom odjećom. 
 

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest