
"Fuliranje" je najbolja ovogodišnja zagrebačka adventska lokacija, pokazala je anketa Turističke zajednice grada Zagreba.
Anketa TZ grada Zagreba provedena je na portalu, a
u iznimno jakoj konkurenciji pobijedilo je “Fuliranje”.
“Iznimno kreativan i originalan urbani koncept, raznoliki
sadržaji i odličan program za sve generacije, uz vrhunsku
gurmansku street ponudu, pokazali su se kao dobitna kombinacija”,
priopćili su u četvrtak organizatori “Fuliranja”,
dodajući kako su mnogobrojni posjetitelji prepoznali vrijednost
tog događaja koji već šestu godinu oduševljava Zagrepčane i
posjetitelje njihova grada.
Ovogodišnji moto “Fuliranja” – “Life is a Circus” predstavio
je novi “street gastrotainment” i pokazao koliko su
hrana i događaji na ulici važan dio turističke
ponude Zagreba i Hrvatske.
Roman Pokos, direktor kreativne agencije “Kokoš ili jaje”, koja
je organizator “Fuliranja”, istaknuo je mu je zbog “uloženog
golemog napora, od uređenja i izrade dizajnerskih
funkcionalnih kućica do osmišljavanja programa i odabira
najboljih najmoprimaca, jako drago što su i posjetitelji
prepoznali poseban duh ‘Fuliranja’ i rado ga posjećuju”.
Ova pobjeda ujedno je i veliko priznanje kreativnoj agenciji
“Kokoš ili jaje” te snažna motivacija za još bolje i atraktivnije
projekte, navodi se u priopćenju.



