prestižna nagrada

Etički kodeks L’Oréala nagrađen Grand Prixom za transparentnost

Etički kodeks kompanije L’Oréal nagrađen je Grand Prixom za transparentnost (Grand Prix de la Transparence – Charte Éthique) tijekom osme dodjele Grand Prixa za transparentnost (Grand Prix de la Transparence -Transparency Grand Prix).

 Ova prestižna nagrada se dodjeljuje temeljem rezultata
Studije o transparentnosti koja svake godine nastaje u okviru
javne financijske dokumentacije kompanija izlistanih na
francuskoj burzi prema SBF 120 odnosno tržišnom indeksu francuske
burze. U ime L’Oréala nagradu su primili član Upravnog odbora
Xavier Fontanet i stariji potpredsjednik kompanije i povjerenik
za etiku Emmanuel Lulin.

Jean-Paul Agon, glavni i izvršni direktor L’Oréala izjavio je:
”Ponosni smo što je znanstveni i neovisni Grand Prix odbor
izabrao naš etički kodeks. L’Oréal i svi njegovi zaposlenici,
počašćeni su što je prepoznata kvaliteta i važnost etičkog
kodeksa za našu tvrtku.”

L’Oréal je utemeljen na snažnim etičkim načelima koje utječu na
njegov razvoj i izgradnju ugleda: integritet, poštovanje,
hrabrost i transparentnost. L’Oréal-ova ambicija je biti uzorna
svjetska kompanija koja integrira etiku u samo srce svog
poslovanja. Tako svake godine kompanija organizira Dan etike pa
će i ove godine 10. listopada zaposlenici L’Oréala diljem svijeta
biti u mogućnosti sudjelovati u live webchatu s generalnim
direktorom Jean Paul Agonom te postaviti svojim generalnim
direktorima pitanja i prijedloge na temu etike.

”Budućnost korporativne komunikacije ovisi o integriranim
financijskim i etičkim informacijama. Na temelju važećih propisa,
takve informacije trebaju biti pedagoške i transparentne.
Kvaliteta i jasnoća etičkog kodeksa jasno ukazuje na to da je
L’Oréal vođa u tom pogledu”, izjavio je Laurent Rouyrès,
predsjednik Labradora i organizator Grand Prixa.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest