mijenjanje trendova

Sve popularnija online kupnja proizvoda ljekarni – građani najviše kupuju medicinska pomagala i kozmetiku

Svaki četvrti građanin Hrvatske kupuje putem interneta. Najviše se kupuje odjeća, elektronički uređaji, uređaji za kućanstva, igračke i knjige.

No, trendovi se sve više mijenjaju i u “koristi” web shoppova
ljekarni. Tržišni trendovi, kao i razvoj novih tehnologija koje
podupiru online poslovanje idu u prilog tomu i da ćemo sve više
koristiti proizvode i usluge ljekarni upravo kroz on-line
narudžbe.

Dovoljno da Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog
centra Jele Ribičić, vlasnica i direktorica
Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia implementira u svoje
poduzetništvo i ovaj način plasmana proizvoda.

Ova farmaceutkinja, veliki dio svog poslovnog života provela je u
veleprodaji lijekova. U svom radu za veliku farmaceutsku kuću
prošla je sve etape poslovnog razvoja u ovoj struci, prikupila
iznimno iskustvo, te snagu otisnuti se u vlastite poduzetničke
vode. A u njima nepokolebljivo plovi već šest i pol godina
zahvaljujući vlastitim ljekarnama koje uspješno vodi.

Danas imam dvije ljekarne – jedna je u Vrgorcu, a jedna u
Brelima. Imam sedam zaposlenih. Imamo širok dijapazon proizvoda,
naravno primarno uz lijekove, jer smatram da ljudima trebamo
ponuditi sadržajni izbor za kupnju odnosno nabavku. Ponudu
ljekarni proširili smo i na web shop čime ne samo da smo
obogatili naše prodajne mogućnosti nego pružili ljudima da
“kupnjom iz naslonjača” uštede vrijeme, novac, ali i trud –
opislala je svoj poduzetnički dijapazon Jele Ribičić, vlasnica i
direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia.

Uvođenje web shopova u poslovanje dodatni je poticaj njegovoj
uspješnosti, ali i praćenju trendova koje donosi budućnost. On
line kupnja već čini više od 80 posto aktivnosti građana
Sjedinjenih Američkih Država. U online novčanike sve više posežu
i građani Hrvatske, pa tako 5 posto njih kupuje svaki tjedan
putem web shoppova, a najmanje jednom mjesečno 21 posto kupaca.

“Tržište postaje sve zahtjevnije, kupac očekuje isporuku usluge
ili proizvoda što kvalitetnije i brže, pa je sasvim razumljivo da
smo mu željeli i u Ljekarnama Prima Farmacia biti što dostupniji.
Najjednostavniji put do naših kupaca svakako je i web shop. A
kupnja putem naše digitalne platforme koju smo pokrenuli ovog
proljeća je to i pokazala stalnim porastom. Naši online kupci
najviše kupuju kozmetiku, dodatke prehrani te medicinska
pomagala”, iznosi podatke o navikama svojih online kupaca
poduzetnica Jele Ribičić.

Online prodaja kontinunirano će rast i među građanima Hrvatske, a
poduzetnice i poduzetnici koji među prvima implementiraju svoje
sadržaje na dopadljiv digitalan način kupnje – “pobrat” će i
najviše uspjeha. Jele Ribičić svjesna je koliko se čak i u
farmaceutici navike i želje kupaca mijenjaju s trendovima, pa je
svoje poduzetništvo prilagodila upravo njima.

“Online ponuda je primamljiva posebice našim kupcima koji nemaju
vremena, ali i žele sami izabrati u miru svog doma proizvode koji
im trebaju. Te proizvode digitalno mogu proučiti, pročitati
savjete o uporabi, provjeriti i usporediti s drugim proizvodima
te donijeti na miru odluku o kupnji. Prilikom kupnje u ljekarnama
nastojimo se posvetiti svojim kupcima, ali moderni kupac radije
će svoju nabavku obaviti putem interneta”, otkriva trendove
kupnje u svojoj struci vlasnica ljekarni Prima Farmacia.

No porast i popularnost web shoppova neće sigurno “dotući”
odlazak u kupnju na klasični način. Upravo suprotno, svaka od ove
vrste kupnje ima svojih poklonika.

“Kupci koji nam dolaze u ljekarne ne dolaze samo po lijekove.
Dolaze po kozmetiku, ortopedska pomagala, dodatke prehrani, no
ono što je još važnije dolaze po savjete, informacije i mišljenje
što koristiti, što kupiti. Sve u cilju prevencije zdravlja,
očuvanja ljepote, promicanja zdravog načina življenja. Kontakt s
ljudima u ovoj “klasičnoj kupnji” je ono što nosi prednost nad
online platformom”, komentirala je ova poduzetnica.

Internet trgovina radi non stop sve dane u godini, te je dostupna
bez obzira u kojem dijelu Hrvatske da kupac živi.

Jele Ribičić svom je poduzetništvu učinkovitom kombinacijom
ponude uz pomoć svojih ljekarni u Vrgorcu i Brelima, ali i kroz
web shop objedilila učinkovito obje prodajne platforme. U cilju
biti dostupna svojim kupcima od kud da dolaze, sa sadržajnom i
bogatom ponudom.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest