
Londonsko poduzeće iz glazbenog sektora nudi svojim zaposlenicima da uzmu bolovanje dan nakon pijanke kako bi se riješili mamurluka i bili opet sposobni za rad
“Naši zaposlenici više ne moraju izmišljati da su
pokupili nekakav ‘gadan virus u 24 sata’ niti mijenjati glas
fingirajući promuklost putem telefona. Dovoljno je šefu reći
što se stvarno dogodilo”, navodi Dice, tvrtke
specijalizirana za prodaju koncertnih karata putem smartphonea.
Svima se dogodi da se ‘razbiju u obilno zalivenoj’ noćipa je
odsad dovoljno poslati šefu emotikon “pivo”, “bolestan” ili
“muzika” i njemu će biti jasno što se dogodilo.
Tvrtka želi potaknuti svoje zaposlenike da punim plućima
uživaju u londonskoj glazbenoj sceni kako bi bolje radili
svoj posao.
“Cjelokupnoj našoj ekipi glazba je u krvi i neki od
najvećih glazbenih ugovora potpisani su upravo nakon
koncerta”, objašnjava Phil Hutcheon, utemeljitelj i
vlasnik Dica.
Zaposlenici će imati pravo četiri dana u godini uzeti
bolovanje radi triježnjenja.



