Ispred objektiva fotografa Josipa Čekade

U amfiteatru snimljena kampanja 11. Riječkih stepenica

U romantičnom ambijentu amfiteatra u Matuljima snimljena je ovogodišnja kampanja projekta 11. Riječke stepenice.

Ispred objektiva fotografa Josipa Čekade u ulozi modela našli su
se riječki modeli Manuela Fabac i Danon Vrlić koji utjelovljuju
ono što i sam projekt predstavlja ovaj put prikazano kroz
romantičnu priču mladog i uspješnog para kojima kultura
odijevanja predstavlja imperativ te se moderna i elegantna odjeća
nameće kao pravi izbor.

Odabir mjesta snimanja kampanje, amfiteatar, stoljećima je mjesto
odnosno simbol uživanja u raznim kulturnim, scenskim i drugim
manifestacijama, a  Riječke stepenice izvrsna su
poveznica jer se i na njima predstavljaju razne vrste umjetnosti
kroz proteklo desetljeće njihovog održavanja.

Ovaj modni event,koji svake godine krajem kolovoza pred kraj
ljeta oduševi veliki broj posjetitelja, sa zanimanjem se iščekuje
jer će se na događanju predstaviti brojni hrvatski dizajneri i
modne kuće.

Na programu je čak 16 modnih revija: Vesna Sposa, Di
Caprio by Varteks, Boutique Rival, Jeordie’s, Biba vjenčanice, La
Tramp, Ghetaldus Rijeka, Salon Marie, Showroom Antonela, My happy
skirt, Adriana Rajčić design, Wedding City, Temaku, Eni Surijan,
Hero4Heroes ,a prilika je dana i mladim dizajnerima pa će
kolekciju predstaviti i  učenici Srednje
trgovačke i tekstilne škole iz Rijeke.

11. Riječke stepenice održati će se u petak 25.
kolovoza 2017. na stepenicama pored Grand hotela Bonavia u
Rijeci. Ulaz je slobodan.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest