
U sklopu navedenih radionica sudionicima će biti ponuđen vrhunski edukativni sadržaj te informacije o svjetskim trendovima u segmentu gastronomije i enologije, uključujući i marketinške trendove.
Hrvatska turistička zajednica će, u suradnji s Hrvatskom
obrtničkom komorom, tijekom 2017. godine organizirati četiri
radionice u sklopu projekta “Hrvatska 365 Gourmet”.
U sklopu navedenih radionica sudionicima će biti ponuđen vrhunski
edukativni sadržaj te informacije o svjetskim trendovima u
segmentu gastronomije i enologije, uključujući i marketinške
trendove.
Prva radionica će se održati 6. lipnja u Splitu, druga 14. lipnja
u Opatiji, dok će se preostale dvije održati na jesen u Zagrebu i
Osijeku.
Tako će se u sklopu prve radionice u Splitu obraditi teme vezane
uz svjetske kulinarske trendove, lokalnu kuhinju, moderno
slastičarstvo, menadžment restorana, ali i Michelinove zvjezdice
jer će se detaljno objasniti što one znače, kako doći do njih i
kako ih sačuvati. Na radionici će govoriti chefovi Michelina
Lionel Levy, koji je poznat kao predvodnik nove mediteranske
kuhinje, te chef Marco Stabile, koji je glavni chef restorana Ora
d’ Aria u Firenci. Tu su i chef slastičar Yoan Dessarzin, koji
radi kao glavni slastičar u hotelu Intercontinental Marseille-
Hotel Dieu, ugledna sommelierka Mira Šemić, te Mario Meštrović,
sommelier sa međunarodnom A.S.I. diplomom. O marketingu u
gastronomiji i brendiranju restorana govorit će Gabriel Vasquez,
koji je radio za brojne restorane diljem svijeta.
Sve će radionice, koje su prije svega namijenjene chefovima i
koje imaju edukativnu ulogu, biti održane prema istom konceptu,
samo s različitim sudionicima i govornicima, a među kojima će
biti vrhunski Michelinovi chefovi, sommelieri te marketinški
stručnjaci zaduženi za gastronomiju i brendiranje restorana.



