
Nicola surađuje i s high-street brandom Uniqlo
Hedi Slimane je opet fotkao! Nakon crno-bijelog London Teenage Portfolija (Dazed & Confused), o kojem su već pisani romani, poletni 40-godišnjak se u japanskom magazinu Vogue Hommes (proljeće ’09) poigravao s bojama i simbolima američkog sna, donosi Cromoda.com.
Na usluzi mu se našao Nicola Formichetti, krativni direktor Dazeda i modni urednik časopisa Another Man, Vogue Hommes Japan i V Man.
Nicolin jedinstveni stil je sudar dvaju svjetova – Istoka i Europe, modernog i tradicionalnog. Poput Hedija, čiji je život razapet negdje između Parisa i Los Angelesa, i Formichetti živi kozmopolitski, ”na relaciji” London-New York-Tokyo.
Nicola surađuje i s high-street brandom Uniqlo, a djelomično je odgovoran i za japanske avanture etiketa Topshop i Topman. Dvojicu globalnih kreativaca veže i fascinacija youth kulturom i vječita potraga za novim talentima. Pogledajte kako to izgleda kada u modnu koaliciju uđu Nicola i Hedi.
Fotogaleriju pogledajte ovdje



