
Opčinjenost modnim markama ponekad zaista može zaprepastiti.
Što drugo reći kad otkrijete da je čovjek, inače modni fotograf Massimo Gammacurta, dizajnirao lizalice s logima ‘high fashion’ marki poput Chanela, YSL, Louis Vuittona i Guccia. Opsjednutost ili jednostavno dobar marketinški trik?
U vrijeme ekonomske krize i recesije kad i veliki modni igrači priznaju poteškoće u svom poslovanju, Massimove lizalice pokazale su se kao pravo osvježenje.
Osim što osvježavaju zahvaljujući različitim okusima poput lubenice, šipka, višnje, jabuke i karamele, pravo su osvježenje i za novčanik. Naime, ne koštaju koliko bi inače platili za sva ta loga. Znači, ukoliko inače niste redoviti konzument Chanela, YSL, Louis Vuittona i Guccia, sad je pravo vrijeme da to postanete. I to doslovno.
Osim toga, ove simpatične ‘high fashion’ lizalice, odličan su asesoar za odlazak na reviju! Pa nek’ netko kaže da niste došli s dizajnerskim potpisom.

Više na Moda.hr



