
Brand e.g... nije senzacija u modnom smislu, ali svakako predstavlja jednu zaokruženu i uspjelu priču
Emma Griffiths i Jeanpierre Kalebic su prošle godine lansirali modnu marku diskretnog imena – e.g… Već nakon nekoliko mjeseci rada može se reći kako su postigli zapažen uspjeh, prenosi Cromoda.com
Kolekcija za proljeće/ljeto 2009. je inspirirana osamdesetim godinama prošlog stoljeća, što je jedna od fundamentalnih stilskih odrednica londonske scene za ovu sezonu.
Dakle – nije u pitanju eksces. No to ne oduzima značaj liniji koja se oslonila na nezaboravni stil ikona poput Grace Jones ili britanske glumice Joan Collins.
Brand e.g… nije senzacija u modnom smislu, ali svakako predstavlja jednu zaokruženu i uspjelu priču. Emma Griffiths je svojevremeno surađivala čak i s polubogom globalne mode – Alexanderom McQueenom. Kreacije ciljaju na jake, neovisne, seksipilne žene. Kliše? U teoriji da, ali u praksi to izgleda neodoljivo!



