
Zajedno s reklamnom kampanjom, Louis Vuitton će pokrenuti i digitalnu kampanju - web stranicu louisvuittonjourneys.com
S najnovijom Core Values kampanjom, Louis Vuitton slavi 40. godišnjicu osvajanja mjeseca od strane čovjeka, postavljajući pitanje osobnog putovanje svake osobe kako bi proslavili putovanje cijelog čovječanstva: otkriće Svemira.
U novoj kampanji Louis Vuittona našla su se tri izvanredna astronauta čija su nas spektakularna putovanje odvela u prava otkrića: Buzz Aldrin koji je tijekom misija na Apollu 11 zajedno s Neil Armstrongom 20. i 21. srpnja 1969. godine bio drugi čovjek koji je kročio na Mjesec, Jim Lovell zapovjednik nesretnog Apolla 13 iz 1970. godine koji je, dok ga je cijeli svijet gledao s knedlom u grlu, herojski vodio svoju posadu i Sally Ride koja je 1983. godine bila prva žena Amerinkanka koja je letjela u Svemir kao član posade Shuttle Challenger.
Nova kampanja, koju je snimila poznata fotografkinja Annie Leibovitz, snimljena je u kalifornijskoj pustinji, u čijim vedrim noćima, mjesec sja nadnaravnim svjetlom. Tri astronauta slikana su dok mirno promatraju nebo iz kombija kojim su zajedno krenuli na put. Na licu svakog od njih vide se prekrasne uspomene. Naslonjena na kombi vidi se torba Icare s monogram uzorkom Louis Vuitton. Oznaka linije, podsjeća na poznate riječi Neila Armstronga iz 1969. godine koje kažu: “Neka putovanja zauvijek mijenjaju čovječanstvo.”
Zajedno s reklamnom kampanjom, Louis Vuitton će pokrenuti i digitalnu kampanju – web stranicu louisvuittonjourneys.com, na kojoj Buzz Aldrin, Jim Lovell i Sally Ride prepričavaju svoja iskustva u Svemiru i kako su ona promjenila njihove živote. Intervjui su snimljeni s tri kamere kako bi stvorili jedan čudan gravitacijski efekt kao da su astronauti stvarno u Svemiru, te se mogu “downloadirati” na vlastito računalo, MP3 ili mobilni uređaj.
Više na Moda.hr



