Moda

Djevojčice se sve više šminkaju

No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem

Prema zadnjim izvještajima tvrtke za istraživanje tržišta NPD Group, djevojčice između osam i 12 godina povećale su potrošnju kozmetike, dok tinejdžerke i mlade žene troše manje kozmetičkih proizvoda.

‘Djevojčice između osam i 12 godina su u odnosu na 2007. povećale upotrebu maskare, sjenila i ruža. Štoviše, potrošnja maskare se gotovo udvostručila’, piše u izvještaju.

No tvrtka za istraživanje tržišta ne povezuje to sa smanjenim samopouzdanjem, već ističe da te proizvode kupuju i koriste stariji uvjereni da su oni kvalitetniji. Tinejdžerke i mlade žene pak zadnjih godina koriste sve manje kozmetike.

Sredstva protiv prišteva i sjajilo za usne ostali su u kategoriji proizvoda čija se razina potrošnje gotovo i nije mijenjala s vremenom.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest