Industrija ljepote

Prirodna ili hi-tech kozmetika? Nu natural!

Prema novoj viziji 'nu naturalnog' pristupa kozmetici, najvažnije je daje li rezultate, koliko je učinkovit i pouzdan

Nu natural, ‘kako su ga nazvali Mintelovi lovci na
globalne kozmetičke trendove, novi je smjer u razvoju industrije ljepote
koja je, potaknuta recesijom, počela tražiti efikasnije načine na koje
bi spojila najbolje od prirodnih ekstrakata, novih znanstvenih spoznaja te ekološki osviještenih formula i ambalaže.

Prema novoj viziji ‘nu naturalnog’ pristupa kozmetici, više nije važno
samo je li aktivni sastojak prirodnog porijekla nego i to daje li
rezultate, koliko je učinkovit i pouzdan. I zaista, sve je više
proizvoda na čijim deklaracijama ravnopravno egzistiraju natpisi poput
‘bez konzervansa i parabena’ te popisi sastojaka koji uključuju
sintetski dobivene peptide, hijaluronsku kiselinu, kolagen…

Mintelovi stručnjaci ističu da će kozmetička industrija sve više istraživati prirodne sastojke, ali će ih formulirati novom generacijom fitonutrijenata. Predviđanja su da će se znanstvenici okrenuti istraživanju aktivnih sastojaka u dosad zapostavljenim područjima s ekstremnim klimatskim uvjetima,
recimo, iz leda Sjevernog pola i Alpa te iz velikih svjetskih pustinja.

Jedan od mogućih putova otvara potražnja za proizvodima usmjerenima na
poticanje imunološkog sustava i onima s naglašenim zaštitnim djelovanjem
na zdravlje i integritet kože.

Proljetos smo bili svjedoci još jednog trenda s ‘nu naturalnim’
predznakom kad su i L’Occitane, brend prirodne kozmetike, i Vichy,
hi-tech dermokozmetički brend, lansirali svoje ‘svježe’ kozmetičke
preparate. L’Occitane je lansirao svježu kremu za lice Ma Crème Nautre, a
Vichy svježi serum Aqualia Antiox, s priborom i sastojcima koje se
miješaju kod kuće i drže u hladnjaku. Iako potječu iz različitih
‘kozmetičkih škola’, cilj im je isti: što učinkovitija njega.

Iz naše mreže
Povezano
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail redakcija@ezadar.hr ili putem forme Pošalji vijest