
'Mališan' se znao i spontano zapaliti!
Kompanija Tata dosad je prodala 70.000 primjeraka kompaktnog
automobila, no minuli mjesec zasad je najmanje doprinio ukupnom zbroju,
piše Bloomberg.
Kompanija je u studenom uspjela prodati svega 589
primjeraka, što je za tržište koje broji više od milijardu potrošača
poprilično loš rezultat.
Tatin izvršni direktor, Carl-Peter Forster, prst krivnje usmjerio je
prema nedostatku kreditnih opcija. Navodno banke strahuju od
posuđivanja novca potrošačima niske platežne moći jer ne vjeruju da će
ga moći vratiti.
Popularnosti Nana svakako nisu doprinijeli ni izvještaji o vatrenoj
naravi mališana koji se često znao spontano zapaliti, a da proizvođač,
zasad, nije objavio namjeru povlačenja automobila zbog servisne akcije
i uklanjanja problema.
Kao točka na ‘i’, kompanija je u posljednjih godinu dana dvaput
povisila cijenu automobila koji sada košta 300 američkih dolara više
nego na početku.



