
Četiri od deset žena priznalo je da će uvijek iskoristiti mogućnost cjenkanja te da će to vrlo rado učiniti
Najnovije istraživanje pokazuje da žene tijekom života provedu
osam mjeseci u šopingu. Najčešće kupuju na kraju jedne godine i
početku druge, odnosno upravo u sadašnjem vremenskom razdoblju.
Zašto? Tada je sezona sniženja koju nijedna prava šopingholičarka
ne želi propustiti.
U istraživanju je sudjelovalo 4000 žena, a otkriveno je da
prosječna žena u jednom pohodu na trgovine provede minimalno 20
minuta.
Mjesečno žena odlazi u šoping osam puta, a s obzirom na minimalnu
minutažu, to znači da u jednom konkretnom šopingu provede dva
sata i 40 minuta.
Četiri od deset žena priznalo je da će uvijek iskoristiti
mogućnost cjenkanja te da će to vrlo rado učiniti. 29 posto žena
izjavilo je kako osjeća krivnju kada novac potroše najviše na
sebe.
Gotovo polovica ispitanica priznaje da uvijek pokušava izbjeći
plaćanje pune cijene. Dvije trećine žena često požale zbog stvari
koju su kupile kada dođu kući.
‘Žene znaju dobro kupovati, znaju se izboriti za povoljnije
cijene i cjenkanje za njih zapravo predstavlja uzbuđenje. Unatoč
tomu, često znaju osjećati krivnju zbog potrošenog novca i vrlo
često se opravdavaju zbog svojih postupaka’, pojasnila je Paula
Felstead sa stranice HotVouchers.com koja je provodila
istraživanje.



